کارتریج پلی فسفات کارینو و پاسپورت چرمی در ابعاد استاندارد و طرح جدید و قابلیتهای کاربردی میتواند علاوه بر ویژگیهای ذاتی این محصول جهت استفاده عموم، به عنوان کالایی تبلیغاتی و پربازده برای مصرف کنندگان و صاحبان مشاغل شناخته شود.

  • مشخصات کلی جلد شناسنامه و پاسپورت

با توجه به ابعاد شناسنامه های جدید و پاسپورت و نزدیکی بسیار زیاد اندازه های آنها به یکدیگر، جلدهای تولید شده در این حوزه میتواند هم برای شناسنامه و هم برای پاسپورت مورد استفاده قرار گیرد. جلدهای شناسنامه و پاسپورت در انواع مختلفی تولید میشود که ساده ترین آنها نوع پرسی آن میباشد که معمولا بصورت مقوادار تولید شده و یک عدد شناسنامه یا پاسپورت داخل آن قرار میگیرد. به دلیل استفاده از مقوا در ساختار جلد، معمولا از چرمهای پشت پارچه در تولید آن استفاده نمیشود و همین امر سبب شده است تا قیمت آن در شرایط مناسبتری قرار گیرد.

چرم مورد استفاده در تولید این جلد در نوع مرغوب آن دارای ضخامت 0.9 میلیمتر بوده و استفاده از مقوای ضخیم بجای مقوای شومیزی سبب افزایش کیفیت و قوام بیشتر جلد میشود. همچنین نوار داخلی جلد نیز درصورتیکه از نوع نازک و بی کیفیت باشد سبب چروکیده شدن نوار در طی مدت زمان استفاده خواهد شد و این امر برای افرادی که به منظور تبلیغات این جلد را خریداری نموده اند میتواند به عنوان موردی منفی شناخته شود. به همین خاطر مصرف کنندگان تبلیغاتی این محصول باید دقت کافی در رابطه با کیفیت و شرایط ساخت و مواد اولیه مورد استفاده در تولید جلد داشته باشند.

  • موارد جانبی جلد شناسنامه و پاسپورت

در طرحهای جدید تولید شده کارتریج تاریخ زن، نمونه های دوختی آن با کیفیت دوخت و چرم بالا طراحی شده است که قابلیتهای بسیار بیشتری نسبت به نمونه های اولیه آن دارد و بسیار کاربردی بوده و علاوه بر قرار گرفتن دو عدد شناسنامه یا پاسپورت در داخل جلد، جای کارت عابر بانک و کارت شناسنایی نیز در تولید آن لحاظ شده است و با توجه به استفاده از دوخت در مونتاژ قسمتهای مختلف جلد، استحکام و کیفیت و زیبایی آن دو چندان شده است و گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب یک مورد تبلیغاتی سطح بالا و کاربردی محسوب میشود.

  • رنج قیمتی جلد شناسنامه و پاسپورت

جلد شناسنامه و پاسپورت با توجه به تنوع محصولات تولیدی و مواد اولیه استفاده شده در تولید جلد و نیز نوع پرسی و یا دوختی آن همچنین ایجاد امکان قرارگیری کارت عابر بانک و نیز نوع دوخت و کیفیت آن قیمتهای متفاوتی دارند ولی بطور کلی در انواع پرسی حدود 800 تومان و در انواع دوختی حدود 2000 تا 2500 تومان قیمت دارند.

  • قابلیت چاپ

نوع چرم مورد استفاده در انواع دوختی این جلد بگونه ای است که کلیه انواع چاپ روی آن قابل اجرا است ولی چاپ داغکوب و طلاتو گود جلوه بسیار بهتری روی این جنس ایجاد میکنند و بخصوص برای مصارف تبلیغاتی زیبایی ویژه ای به کار اضافه مینمایند و در انواع پرسی کلیه انواع چاپ حتی چاپ سیلک و طلاکوب قابل اجرا میباشد.

  • تعداد در کارتن

از نظر حجم و فضای اشغال شده توسط جلد مدارک میتوان گفت که جلد شناسنامه و پاسپورت در تیراژ 1000 عدد در یک کارتن بزرگ و در تیراژ 500 عدد در یک کارتن متوسط جاسازی شده و جهت ارسال به شهرهای مختلف کشور بارگیری میشود.

  • رده بندی کیفی

جلد مدارک

جلد شناسنامه و پاسپورت نوع پرسی بطور کلی با توجه به نوع جنس و نوع چاپ روی جلد میتواند در رده کیفی B در محصولات تولیدی این حوزه قرار گیرد. همچنین جلد شناسنامه و پاسپورت نوع دوختی بطور کلی با توجه به نوع جنس و نوع چاپ روی جلد میتواند در رده کیفی A طبقه بندی میشوند.