کارتریج پلی فسفات کارینو چرم کویری به عنوان نمونه ای از محصولات تولید شده منعطف و نرم محسوب میشود که با توجه به استحکام بالای آن مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این نوع محصولات قرار گرفته است.

جلد مدارک چرم کویری

  • مشخصات کلی جلد کویری

بطور کلی چرم مورد استفاده در صنایع تولیدی به دو نوع فومی و پشت پارچه واترجت تقسیم بندی میشوند که همانطور که از نام آن پیداست در نوع پشت پارچه، موادی شبیه به موکت به پشت ماده اصلی اضافه میشود که سبب افزایش استحکام و زیبایی آن میشود و همچنین میتوان با استفاده از این قابلیت جلدهای مختلف را بدون استفاده از مقوا نیز تولید نمود که سبب نرمی و انعطاف پذیری بالای آن خواهد شد.

جلد مدارک چرم کویری

کارتریج تاریخ زن نیز جزو اقسام پشت پارچه ای محسوب میشود و بصورت طاقه توسط تولیدکنندگان خریداری شده و مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین از نکات مهم در مورد مواد اولیه مورد استفاده، ضخامت و اصطلاحا عمق چاپ این مواد میباشد. در مورد جنس کویری، ضخامت تولید شده استاندارد 0.9 میلیمتر میباشد که البته نمونه های مختلف با ضخامتهای کمتر و نیز حتی کیفیتهای رویه چرم ضعیفتر به انگیزه دستیابی به قیمتهای پایین تر توسط بعضی تولید کنندگان مورد استفاده قرار میگیرند که در اغلب موارد حتی قبل از مصرف و هنگام چاپ با مشکلات زیادی همراه شده و سبب ایجاد چاپ بی کیفیت روی آن میشوند.

جلد مدارک چرم کویری

از دیگر مشخصه های جنس کویری، وجود رگه هایی در روی سطح آن میباشد که موجب تمایز آن از سایر مواد اولیه مصرفی میگردد. همچنین رنگهای مشکی، قهوه ای، سرمه ای، زرشکی و عسلی از مهمترین رنگهای موجود از این متریال در بازار میباشد.

  • موارد جانبی جلد مدارک چرم کویری

از جمله موارد مهمی که در اغلب جلدهای مدارک مورد استفاده قرار میگیرد و بطور کلی قابل تغییر است میتوان به، تعداد برگهای وسط داخلی هر جلد، نوع و جنس برگهای مورد استفاده از نظر شفاف و یا مات کامپیوتری و ضخامت آن و نیز مقوا یا شومیز با ضخامت مختلف که بسته به انتخاب مشتری، در انواع جلد مدارک مورد استفاده قرار میگیرد و تاثیر زیادی در کیفیت و قیمت تمام شده آن خواهد داشت.

جلد مدارک چرم کویری

جلد مدارک چرم کویری

  • رنج قیمتی جلد مدارک چرم کویری

جلد مدارک کویری از نظر طبقه بندیهای موجود در جلد مدارک و محصولات تولید شده در این حوزه جزو محصولات ارزان قیمت محسوب میشود و با توجه به نوع برگ وسط مورد استفاده در آن و نیز تعداد برگهای وسط و بدون احتساب نوع چاپ انجام شده روی جلد، در رده قیمتی بین 950 تا حدود 1200 تومان قرار میگیرد.

  • قابلیت چاپ

جلد مدارک چرم کویری از جمله جلدهایی است که کلیه انواع چاپ اعم از چاپ سیلک، طلاکوب، داغکوب، طلاتو گود و غیره روی آن قابل اجرا میباشد و به شرط کیفیت استاندارد چرم کویری، کیفیت چاپ بالایی نیز خواهد داشت.

  • تعداد در کارتن

از نظر حجم و فضای اشغال شده توسط جلد مدارک میتوان گفت که اغلب محصولات تولیدی جلد مدارک در تیراژ 1000 عدد در یک کارتن بزرگ و در تیراژ 500 عدد در یک کارتن متوسط جاسازی شده و جهت ارسال به شهرهای مختلف کشور بارگیری میشود.

  • رده بندی کیفی

جلد مدارک چرم کویری

جلد مدارک کویری بطور کلی با توجه به نوع برگ انتخابی و نوع چاپ روی جلد میتواند در رده کیفی B در محصولات تولیدی این حوزه قرار گیرد.