کیف مدارک چسبی میتواند بصورت دوختی و یا پرسی تولید شود ولی نوع دوختی آن از ویژگیها و قابلیتهای بهتری برخوردار است همچنین این محصول میتواند همراه با کیف پول و یا بدون جای پول باشد و جزو محصولات پرفروش در حوزه تبلیغات نیز محسوب میشود.

  • مشخصات کلی کیف مدارک چسبی

کیف مدارک چسبی در نوع کیف پولی آن که همراه با جای قرار گرفتن پول میباشد، بصورت سه لتی تولید میشود و به همین جهت و هم به دلیل بسته شدن مناسب کیف وقتی که پول و مدارک داخل کیف قرار میگیرد، از چسب و یا دکمه برای بستن آن در تولید جلد بهره برده میشود. استفاده از دوخت برای اتصال قسمتهای مختلف کیف، سبب ایجاد استحکام بیشتر جلد میشود، همچنین از نظر تبلیغاتی استفاده از دوخت در تولید جلد جلوه و زیبایی کار را علاوه بر کیفیت آن بالا برده و در کنار مزایای دیگر، سبب ایجاد رضایت در مصرف کنندگان این محصول شده است.

چرم استفاده شده در تولید کیف مدارک چسبی تنوع نسبتا بالایی دارد و از جمله میتوان به چرم کویری، یونیک، پوست اهویی، شرانک، پرطاووسی و … اشاره نمود که هر یک از موارد ذکر شده از حیث کیفیت، زیبایی، چاپ و قیمت و موارد دیگر شرایط مخصوص به خود را دارد و به همین جهت دقت در انتخاب و آگاهی از شرایط محصول تولید شده را مشکل تر و واجب تر از قبل کرده است.

 

  • موارد جانبی کیف مدارک چسبی

کیف مدارک چسبی علاوه بر محل قرار گرفتن پول، دارای تعدادی برگ وسط در داخل جلد میباشد که هم دارای جای کارت عابر و هم دارای جای مدارک بزرگ میباشد و تعداد برگهای داخلی بسته به نیاز و سفارش مشتری قابل تغییر بوده و ضرورتا از برگ مات کامپیوتری جهت افزایش کیفیت محصول استفاده میشود. استفاده از جنس مناسب جهت تولید برگهای داخلی جلد سبب میشود تا به مرور زمان کیفیت آن حفظ شده و چروک و بد حالت نشود. همچنین کیفیت جوش دور تا دور برگهای داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

علاوه بر برگهای وسط جلد، مکانهای دیگری نیز در داخل کیف مدارک جهت قرار گرفتن کارت عابر بانک و مدارک جدید در ابعاد کارت عابر و نیز محل کارت ویزیت و تبلیغات و موارد دیگر مورد نیاز، داخل جلد در نظر گرفته شده است و سبب شده است تا محصولی کامل و کاربردی به دست مصرف کننده نهایی برسد.

  • رنج قیمتی کیف مدارک چسبی

کیف مدارک سه لتی چسبدار از نظر طبقه بندیهای موجود در جلد مدارک و محصولات تولید شده در این حوزه جزو محصولات سطح بالا محسوب میشود و با توجه به نوع برگ وسط مورد استفاده در آن و نیز تعداد برگهای وسط و نیز نوع چرم استفاده شده در تولید کیف و بدون احتساب نوع چاپ انجام شده روی جلد، در رده قیمتی بین 3000 تا حدود 3500 تومان قرار میگیرد.

  • قابلیت چاپ

نوع چرم مورد استفاده در این جلد بگونه ای است که کلیه انواع چاپ روی آن قابل اجرا است ولی چاپ داغکوب و طلاتو گود جلوه بسیار بهتری روی این جنس ایجاد میکنند و بخصوص برای مصارف تبلیغاتی زیبایی ویژه ای به کار اضافه مینمایند.

  • تعداد در کارتن

از نظر حجم و فضای اشغال شده توسط جلد مدارک میتوان گفت که کیف مدارک چسبی در تیراژ 700 عدد در یک کارتن بزرگ و در تیراژ 400 عدد در یک کارتن متوسط جاسازی شده و جهت ارسال به شهرهای مختلف کشور بارگیری میشود.

  • رده بندی کیفی

جلد مدارک

کیف مدارک چسبی بطور کلی با توجه به نوع برگ انتخابی و نوع چاپ روی جلد میتواند در رده کیفی A در محصولات تولیدی این حوزه قرار گیرد.