کیف و جلد کارت عابر بانک و دفترچه یادداشت سیمی باتوجه به تغییر سایز بسیاری از مدارک شخصی به انداره کارت عابر بانک، محصولی کاربردی و مهم حتی در حوزه های تبلیغاتی محسوب شده و با توجه به قیمت ارزانتر نسبت به محصولات مشابه مقرون به صرفه تر نیز خواهد بود.

  • مشخصات کلی جلد عابر بانک

جلد کارت عابر بطور کلی به دو نوع پرسی و دوختی تقسیم بندی میشوند و هر یک از این دو نوع کلی نیز شامل مدلها و طرحهای گوناگون هستند که کیفیت و کارایی متفاوتی داشته و به تبع قیمتهای متنوعی نیز دارا میباشند.

در انواع پرسی، کارت عابر در دو کیفیت چرم پشت پارچه و چرم فومی تولید میشود و میتواند بسته به نیاز یا سلیقه مشتری، تعدادی برگ داخلی نیز داشته باشد و یا اینکه بدون برگ وسط باشد. علاوه بر برگهای وسط، دو عدد جیب کناری روی هر جلد وجود دارد که برای قرار گرفتن حداقل دو عدد کارت در نظر گرفته شده است.

تصاویر بالا نمونه جلد کارت عابر چرمی پشت پارچه میباشد که فاقد برگ وسط بوده و میتوان با توجه به نیاز و سفارش مشتری به تعداد دلخواه برگ اضافه به وسط جلد مونتاژ میشود.

در ادامه نمونه های جلد عابر بانک با چرم فومی معرفی خواهد شد و مانند نمونه بالا بدون برگ وسط میباشد و چون پشت پارچه نیستند یه لایه علاوه بر چرم اصلی به پشت جلد جوش داده میشود تا استحکام و دوام جلد بیشتر گردد.

در انواع دوختی نیز طرحهای بسیار متنوع از جلد کارت عابر و دفترچه یادداشت سیمی کوچک تولید شده است که هر یک از آنها دارای کیفیت و کاراییهای مختلفی هستند و با توجه به نوع طرح تولیدی دارای قیمتهای مختلفی هستند. جلدهای عابر میتوانند بصورت تک کارت، دو کارت و به تعداد بالاتر با اضافه کردن برگهای وسط جلد قابل تولید هستند.

از نمونه های سطح بالاتر جلد عابر میتوان به جلدهای فانتزی با کاربردهای بیشتر حتی به عنوان کیف پول و نیز با قابلیتهای چسبدار و یا دکمه دار اشاره نمود که هم برای مصارف شخصی و هم جهت استفاده های تبلیغاتی گزینه های بسیار مناسبی محسوب میشوند.

  • رنج قیمتی جلد کارت عابر

قیمت جلد عابر بانک با توجه به نوع پرسی و یا دوختی آن و نیز با توجه به امکانات جانبی مانند محل قرار گرفتن پول و تعداد برگهای وسط جلد و نوع چسبدار یا دکمه دار آن، معین میشود و میتوان گفت در حدود 450 تا 4000 تومان به نسبت و بدون در نظر گرفتن هزینه چاپ تعیین قیمت میشوند.