معرفی جلد پاسپورت طلقی+بهترین قیمت خرید

معرفی جلد پاسپورت طلقی، به عنوان یکی از انواع پر تیراژ جلد پاسپورت با کیفیت و قیمت بسیار مناسب و قابلیت چاپ ماندگار، میتواند راهگشای انتخاب به صرفه برای مخاطبان باشد. آیا میتوان به کیفیت جلد پاسپورت طلقی، اطمینان داشت؟

جلد پاسپورت طلقی و طرفداران!

از بین انواع جلد و کاور پاسپورت و کیف های پاسپورت، به عنوان ساده ترین و مناسبترین و به صرفه ترین مدل تولید شده در بازار، میتوان به جلد طلقی پاسپورت اشاره کرد. محصولی زیبا و با قابلیت چاپ با کیفیت،با دوام و کاملا ارزان و به صرفه!

و مخاطبانی که انتخابشان را با قاطعیت جلد پاسپورت طلقی ثبت میکنند و لذت خریدی مطمئن و به صرفه را تجربه مینمایند.

معرفی جلد پاسپورت طلقی+بهترین قیمت خرید

 

آیا جلد طلقی پاسپورت توانسته کیفیت بالایی را داشته باشد؟

انواع جلد پاسپورت طلقی با ضخامت های کم و زیاد و کیفیتهای متنوع در بازار تولید و عرضه میشوند؛ ضخامت طلق مورد استفاده در جلدها در تعیین قیمت و کیفیت آن نقش به سزایی دارد و ضخامت پایین علاوه بر قیمت پایینتر دوام و کارایی تقریبا یکبار مصرف خواهند داشت!

بنابراین؛ دوام جوش پلاستیک و اتصالات این مدل از جلدهای طلقی به دلیل پایین بودن ضخامت و جوش ضعیف، یکبار مصرف میشوند و هزینه بالای چاپ هم پوچ و بلااستفاده قرار میگیرد.

اما در این میان بسیاری از تولیدکنندگان با تجربه و معتمد هم هستند؛ که رضایت مصرف کننده برایشان اولویت دارد؛ انواع جلدهای طلقی بسیار با کیفیت و یه صرفه را تولید و بهترین و اعلاء ترین چاپ را برای آن کار میکنند و محصولی ماندگار و با کیفیت و دوام بالا را در اختیار مخاطبان قرار میدهند.

معرفی جلد پاسپورت طلقی+بهترین قیمت خرید

نمونه انواع جلد پاسپورت

معرفی جلد پاسپورت طلقی+بهترین قیمت خرید

جلد پاسپورت طلقی عکسدار

معرفی جلد پاسپورت طلقی+بهترین قیمت خرید

جلد پاسپورت طلقی ساده

معرفی جلد پاسپورت طلقی+بهترین قیمت خرید

یک ویژگی خوب برای جلد پاسپورت طلقی!

یکی از ویژگیهای منحصربه فرد و خاص انواع جلد طلقی از جمله جلد پاسپورت، استفاده از چاپ رنگی بدون محدودیت و رنگ و طرح و قابلیت مانور بالا در زمینه طراحی و و چاپ آن میباشد.

این مدل از جلدهای طلقی که به نام جلدهای عکس دار در بازار معروف هستند؛ بسیار مورد استقبال سفارش دهندگان جلد پاسپورت میباشد.

چاپ ارزان و با تنوع بسیار بسیار بالا و جذاب و انحصاری، جلد پاسپورت طلقی را با قیمت مناسب در راس ثبت سفارشات با تیراژ بالا قرار داده است!

معرفی جلد پاسپورت طلقی+بهترین قیمت خرید

نکته قابل تامل برای سفارشات عمده انواع جلد پاسپورت طلقی!

اگر شما قصد دارید، سفارشات با تیراژ بالا، جلد پاسپورت طلقی را  خرید نمایید؛ حتما از ضخامت متریال تولیدی و کیفیت چاپ آن، اطمینان حاصل فرمایید.

ضخامت 150 میکرون برای تولید با کیفیت و جوش پلاستیک نرمال و با دوام ،گزینه بسیار مناسبی است و همچنین در چاپ و زیرکلیشه چاپ، دوام خواهد داشت و در نتیجه چاپ با کیفیت انجام میشود.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید