خرید انواع سر رسید تبلیغاتی 1400

خرید انواع سررسید تبلیغاتی 1400، با تنوع بالا آغاز شد! بررسی انواع سررسید های موجود در بازار و به صرفه بودن و جذابیت آن به عنوان هدیه تبلیغاتی پایان سال!
خرید انواع سر رسید تبلیغاتی 1400
به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای آغاز سال نو، سالهاست که؛ سررسید های زیبا و کاربردی توانسته اند جایگاه ویژه ای در بین مخاطبان خاص باز کنند. تنوع بسیار بالا و متریال با کیفیت، در بازار تمام سلیقه ها را تامین میکند و از لحاظ بودجه و هزینه، مخاطبان عزیز، خرید های به صرفه و مورد نظر را تجربه نموده اند.
امسال، با افزایش قیمت ها، وضعیت بازار سررسید چگونه است؟

خرید انواع سر رسید تبلیغاتی 1400
امسال هم با وجود افزایش بی سابقه قیمت ها و متریال تولید، تمام توان خود را برای عرضه بهترین ها و با کیفیت ترین ها، به کار بسته ایم. تنوع سبک ها وطرح های مورد پسند مخاطبان، در اولویت فروش سررسید های امسال، قرار گرفته است.
دیگران چه سررسید هایی را سفارش می دهند!!!

در چند سال اخیر، رقابت بیشتری در مورد سایز سررسید، انجام میشود.امسال هم مانند سالهای اخیر سایز رقعی، بیشترین سفارشات را داشته است.
همانطور که میدانید؛ سررسیدهای موجود در بازار ایران، در چند سایز متنوع عرضه و ارائه میشوند. که کاملا آشنا و شناخته شده است.
قطع وزیری و قطع رقعی از شاخص ترین ابعاد سررسید های موجود در بازار است. سایز کوچکتر از رقعی که به یک هشتم معروف است و مدل پالتویی که سایز و اندازه کوچکتر از یک هشتم دارد.
قطع سررسید اروپایی!!!

خرید انواع سر رسید تبلیغاتی 1400
سایز دیگری از سررسید ها در بازار کشور موجود است که در چند سال گذشته به قطع اروپایی معروف شده است؛ سررسید اروپایی که اخیرا طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده، سایز ثابت و مشخصی ندارد. در واقع یک رقعی جمع و جور مابین یک هشتم و رقعی است. قبلا در بازار، چاپ سررسید در این ابعاد انجام میشد؛ اما با اسامی دیگری که در بین صنف مشهور بود، در سالهای اخیر، با عنوان سررسید قطع اروپایی در بین مخاطبان، مطرح شده است.
انواع چاپ و داغی بر روی سررسید 1400

خرید انواع سر رسید تبلیغاتی 1400
همانطور که همه عزیزان اطلاع دارند؛ انواع چاپ و داغی، با کیفیت متفاوت، برای سررسید های موجود در بازار عرضه میشود؛ علاوه بر این، حکاکی روی پلاک های فلزی هم به ارائه تبلیغات بر روی سررسید ها، اضافه شده است. و انصافا جذابیت فوق العاده ای هم دارد.

خرید انواع سر رسید تبلیغاتی 1400
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
خرید جلد مدارک بیمه نامه در سال جدید