سفارش عمده سررسید 1401

سفارش عمده سررسید1401 و دفتر برنامه ریزی قلم چی با قیمت و کیفیت مناسب در بازار بزرگ تهران، انجام میپذیرد. با توجه به تنوع سررسید های موجود و قیمت های متنوع، انتخاب مناسب ترین طرح و قیمت متعادل، فقط از طریق مراکز معتبر در بازار انجام پذیر خواهد بود.

سفارش عمده سررسید 1401 با قیمت و کیفیت مناسب، با توجه به تنوع بازار، به صورت آنلاین و ارتباط با مشاورین فروش، در زینو آغاز شده است.

سفارش عمده سررسید 1401

سرسید ها با چاپ طلاکوب!

تعداد زیادی از سفارشهای عمده سررسید ها، با چاپ طلاکوب ثبت میشود؛ یکی از با دوام ترین چاپ های تبلیغاتی که برای سررسیدها مد نظر قرار میگیرد؛ چاپ طلاکوب و طلاتوگود میباشد. صدالبته در چاپ طلاتوگود دوام و زیبایی بیشتری را شاهد هستیم. قیمت این نوع چاپ به دلیل ساخت کلیشه کمی بالاتر از قیمت تمام شده سایر چاپ ها میباشد؛ اما به واقع جذابیت بالای چاپ توانسته درصد بالایی را از سفارشات به خود اختصاص دهد.

سفارش عمده سررسید 1401

چاپ داغی با تنوع طرح بی نظیر!

چاپ داغکوب یا داغی هم مانند طلاکوب محتاج ساخت کلیشه طرح است. هزینه ساخت کلیشه به سایر هزینه های چاپ اضافه میشود. در واقع چاپ داغکوب با طراحی نوین و خاص توانسته برای سررسید های چرم و چرم مصنوعی، غوغایی در سبک چاپ ایجاد نماید. علاوه بر اینکه بسیار خاص و دارای تنوع بالا میباشد؛ قابلیت این را خواهد داشت تا چاپ با برند و طرح بسیار خاص و مختص نیاز سفارش دهنده، انجام پذیر باشد.

سفارش عمده سررسید 1401

سررسید های ترمو و نوستالژی!

در سالهای اخیر، دفتر برنامه ریزی گاج سررسید ها با جلد ترمو و چاپ سیلک یا طلاکوب، طرح های جدانشدنی در چاپ و تولید سررسید در بازار بوده است. تیراژ بالای متقاضیان همیشه ضمانت کیفیت و قیمت مناسب این نوع سررسید بوده است. تنوع رنگ و دوام چاپ و زیبایی و یکدستی چاپ بروی ترمو، هر مخاطبی را جذب خواهد نمود.

سفارش عمده سررسید 1401

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش انواع سررسید های موجود در بازار، و اطلاع از قیمت های روز انواع محصولات تبلیغاتی و سررسید1401، با واتساپ 09120330877 در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید