خرید کیف جلد کارت عابر بانک

فروش جلد عابربانک دوختی در اصفهان، با کیفیت و قیمت مناسب، در سال جدید عرضه میشود.
ارائه طرح های به صرفه و جدید برای عابربانک های دوختی و پرکاربرد، توانسته این محصول تبلیغاتی را در صدر فروش انواع جلد عابربانک دوختی در شهر اصفهان و سایر نقاط کشور قرار دهد!

فروش جلد عابربانک دوختی در اصفهان، به صورت عمده جهت تبلیغات، با استقبال خوبی مواجه بوده است. کاربرد عابربانک دوختی در طرح جدید امسال، نیاز مخاطبان عزیز را به عنوان یک جلد مدارک و کیف پول و عابربانک رفع می نماید.

فروش جلد عابربانک دوختی در اصفهان

طرح ارزان و همه کاره!

در طراحی این عابربانک دوختی با تعبیه جای پول و مدارک بیمه نامه، نیازهای عزیزان به طور دقیق و به صرفه ای پیش بینی شده است.
نوع دوختی و متریال تولید این جلد عابربانک بسیار زیبا و با دوام در دو نوع دکمه دار و چسبی عرضه میشود.

چرم مورد استفاده در جلد عابربانک همه کاره!

چرم مورد استفاده در این مدل به طور معمول از چرم های مصنوعی مرغوب و با کیفیت بالا در تولید استفاده میگردد؛ که بنا به قیمت تمام شده نوع آن اندکی تفاوت خواهد داشت. معمولا تولید عابربانک دوختی با قیمت مناسب، از چرم آهویی استفاده میشود.
در برخی مواقع با درخواست سفارش دهنده خاص، از چرم های با کیفیت اعلا، مثل چرم یونیک هم استفاده میشود.

فروش جلد عابربانک دوختی در اصفهان

تولید و ارسال سریع و به صرفه به اصفهان!

در تولید و ارسال بهترین طرح و مدل، با کیفیت بالا و قیمت متناسب، برای مخاطبان خاص در سراسر کشور، و شهر اصفهان تلاش و دقت فراوانی در حال انجام میباشد، سرعت ارسال و قیمت تمام شده برای مخاطبان عزیز، مقرون به صرفه بودن خرید از تولیدی متخصص و معتمد را لذت بخش مینماید.

 

چه چاپی برای جلد عابربانک چرمی مناسب خواهد بود؟

معمولا چاپ طلاکوب یا طلاگود در بین مخاطبان عزیز خواهان بیشتری دارد؛ اما نکته قابل تامل اینجاست که برای کاهش هزینه ها سایر چاپ ها هم جدابیت و زیبایی خاص خود را دارند. از جمله چاپ زیبا و به صرفه داغی که جذابیت فوق العاده ای در چرم آهویی و چرم یونیک دارد.

فروش جلد عابربانک دوختی در اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید