سفارش عمده جلد مدارک تبلیغاتی

فروش جلد مدارک بیمه نامه دکمه دار ارزان، در ماههای اخیر توانسته با تکیه بر طراحی متفاوت و جدید و استفاده از متریال بسیار با کیفیت، صدر فروش انواع جلد مدارک را در مجموعه زینو به خود اختصاص دهد. آیا به عنوان کیف جلد مدارک دکمه دار قیمت مناسبی ارائه شده است؟

فروش جلد مدارک بیمه نامه دکمه دار ارزان، با توجه به نیاز و کاربرد یک کیف مدارک بیمه نامه، توانسته نیاز بازار را تامین نماید. در گروه تولیدی و تبلیغاتی زینو، تمام همت و اراده، بر تولید محصولی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب و کاربرد مورد نیاز، بوده است. حاصل این توانمندی در محصولات جدید مجموعه زینو مشاهده میشود و رضایت مخاطبان عزیز از محصولات جدید و چاپ اعلاء، بسیار بسیار بالا میباشد.

فروش جلد مدارک بیمه نامه دکمه دار ارزان

سه لتی دکمه دار اما؛ ارزان!

همان طور که مستحضر هستید؛ در انواع متداول سه لتی ها، عموما یا به صورت چسبی ارائه میشدند یا بصورت دکمه دار. اما قیمت تمام شده بسیار بالای برای هر کدام در نظر گرفته میشد. شاید طراحی و جانمایی تعداد جیب ها و برگه های اضافه در وسط، که عملا بی استفاده میماندند؛ قیمت را به صورت غیر منطقی بالا میبرد! طرح جدید با اکتفا به نیاز و کاربرد طراحی شده است. هرچند بنا به نظر مخاطبان عزیز، تعداد برگ های وسط متغیر خواهد بود.فروش جلد مدارک بیمه نامه دکمه دار ارزان

سه لتی دوختی دکمه د ار! با این قیمت می ارزد؟

با توجه به دوختی بودن محصول و کیفیت بسیار بالاتر آن نسبت به نمونه های پرسی، جذابیت، صد چندان بیشتر شده است. علاوه برآن شکیل بودن نوع دکمه دار نسبت به انواع چسبی، مزیت دیگری که نمیتوان آن را انکار نمود! و در واقع یک دوم قیمت تمام سه لتی های موجود در بازار در حال عرضه میباشد. جمع بندی مساعدی را برای خرید به صرفه و با کیفیت به ما عرضه میکند.

فروش جلد مدارک بیمه نامه دکمه دار ارزان

قیمت های در حال افزایش و اطلاع از قیمت آخر!

متاسفانه؛ با توجه به بی ثباتی بازار و کمبود جنس و مواد اولیه تولید، نمیتوان لیست قیمت ثابتی را در سایت به مخاطبان عزیز ارائه داد.خواهشمندیم برای اطلاع از قیمت های به روز، و مشاوره خرید با واتساپ 09120330877 در تماس باشید.

فروش جلد مدارک بیمه نامه دکمه دار ارزان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید