قیمت چاپ جلد مدارک بیمه نامه

قیمت چاپ جلد مدارک بیمه نامه اتومبیل توسط شاخصه های زیادی متغیر میباشد که دقت بر این شاخصه ها در انتخاب نوع چاپ و کیفیت متناسب با قیمت آن بسیار موثر خواهد بود.

انتخاب نوع چاپ بستگی مستقیم به متریال های جلد تولید شده دارد بطوریکه برخی از انواع جلدها برای طلاکوب مناسب نبوده ولی میتوان با اجرای چاپ داغی یا طلا تو گود کیفیت بسیار بالایی از آن جنس دریافت نمود که این مسئله در محصولات تبلیغاتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و موجب ایجاد شخصیتی متفاوت و تاثیر گذار در تبلیغات و جامعه هدف آن گردد. ولی آنچه امروزه در بازار وجود دارد متریال هایی هستند که معمولا همه انواع چاپ را شامل میشود و تنها تولید کنندگان با تجربه اختلاف کیفیت چاپ را به مشتری منتقل مینمایند.
در انواع چاپ، استفاده از چاپ طلاکوب و یا طلا تو گود و همچنین داغکوب مستلزم سفارش و طراحی کلیشه میباشد که برای چاپ عمیق نیاز به کلیشه با ضخامت بالا و حداقل سه میل میباشد.
نوع دیگر چاپ جلد مدارک، چاپ سیلک میباشد که با استفاده از بهترین و به روز ترین تجهیزات زینو با کیفیت ترین چاپ را به مخاطبان خود ارائه میدهد. برای استفاده از چاپ سیلک کلیشه لازم نیست و در نتیجه قیمت تمام شده آن پایینتر است. چاپ سیلک هم تنوع رنگ بسیار دارد که بنا به سلیقه مخاطب و نوع طراحی از رنگ های آن استفاده میگردد.

از لحاظ قیمت میتوان انواع چاپ را به ترتیب زیر طبقه بندی نمود :

چاپ سیلک تا 500 عدد، 60 هزار تومان و تا 1000 عدد 80 هزار تومان میباشد.

چاپ طلاکوب هر ضرب 100 تومان.

چاپ داغکوب هر ضرب 150 تومان.

چاپ طلا تو گود هر ضرب 200 تومان.

قیمت چاپ جلد مدارک بیمه نامه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید