نمونه جلد مدارک بیمه

نمونه جلد مدارک بیمه نامه ثالث و دفتر پاپکو 100 برگ در انواع نرم و منعطف مانند چرم کویری و هم در انواع محکم با توجه به نیاز و سفارش مشتری و با قیمت مناسب در کرمان بصورت عمده عرضه میشود.

جلد مدارک بصورت کلی میتواند به دو بخش عمده تقسیم بندی شود : دسته اول شامل جلدهای نرم و انعطاف پذیر هستند که هیچگونه مقوا یا شومیز در داخل آن کار نشده است و به همین جهت میتوانند کامل لوله شده و از نرمی بالای برخوردار هستند. البته برای تولید این نوع از محصولات لازم است جنس چرم مورد استفاده از نوع پشت پارچه باشد تا کیفیت کار در حد قابل قبول انجام شود. نمونه بسیار شناخته شده این جنس، چرم کویری است که با توجه به استحکام بالا میتواند برای تولید یک جلد با کیفیت مورد استفاده قرار گیرد.

نمونه جلد مدارک بیمه

دسته دوم شامل دفتر اندیکاتور رحلی و جلدهای محکم میباشد که با توجه به نوع مقوا کار شده در بدنه جلد میتواند بسیار محکم و یا از درجه استحکام پایین تری برخوردار باشد و در واقع این نوع جلدها درست در نقطه مقابل دسته اول قرار دارند و میتواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که با حالت شل و نرم دسته اول مشکل دارند!

به هر حال نکته قابل توجه در این مورد آن است که میتوان افزایش قیمت ناشی از اضافه کردن مقوا در بدنه اینگونه جلدها را با مواد اولیه ارزانتر جبران نمود و به همین جهت مصرف کنتدگان میتوانند بدون نگرانی از قیمت بیشتر این محصولات، نسبت به انتخاب و خرید دقیق اقدام نموده و تبلیغاتی در سطح قابل قبول و با هزینه مناسب برای خود داشته باشند.

جلد بیمه نامه

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید