قیمت خرید و چاپ عمده پوشه دکمه دار پلاستیکی و خودکار کیان مشکی با توجه به سایز و البته کیفیت خوب یکی از نیازهای اصلی در اغلب مشاغل و حتی مصارف خانگی میباشد که با توجه به نوع چاپ که اغلب طلاکوب میباشد و کیفیت آن قیمتهای مختلفی برای این محصول در بازار وجود دارد.

قیمت خرید و چاپ عمده پوشه دکمه دار

  • مشخصات کلی پوشه های دکمه دار

پوشه های دکمه دار و خودکار یوروپن طلایی بطور کلی شامل انواع پلاستیکی، پارچه ای، مقوایی، ضد آب و غیره میباشد که هریک از آنها با توجه به ویژه گیهای خاص خود، موارد مصرف گوناگونی دارند. اما آنچه که در این مقاله مورد نظر بحث ما میباشد، پوشه های دکمه دار پلاستیکی هستند که مهمترین نکته در تولید این محصول استفاده از مواد درجه یک یا استفاده از مواد درجه دو یا به اصطلاح مواد کهنه میباشد و در هنگام استفاده تفاوت آنها با یکدیگر بیشتر نمایان میشود بطوریکه میتوان گفت مهمترین عارضه پوشه های بی کیفیت، پاره شدن پوشه هنگام باز کردن دکمه آن بوده و در بسیاری از مواقع خود دکمه نیز از موارد ایجاد پارگی در محصولات تولید شده میشوند ! در واقع خشکی و بی کیفیتی مواد اولیه استفاده شده برای تولید این محصولات در انواع درجه دو، موجب بروز این مشکل شده و در کنار عدم وجود ضخامت لازم و نازکی بیش از حد پلاستیک مصرفی، سبب پارگی و از بین رفتن محصول تولید شده میشود به همین جهت قیمت پایین تر این محصولات در واقع سبب تحمیل هزینه های بیشتر به خریداران پوشه های بی کیفیت خواهد شد.

قیمت خرید و چاپ عمده پوشه دکمه دار

 

  • موارد جانبی پوشه های پلاستیکی دکمه دار

پوشه های پلاستیکی دکمه دار در برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه میشود و هر یک از برندهای تولیدی با توجه به کیفیت و المانهای مختلف، قیمتهای گوناگونی دارند ولی لزوما قیمتهای بالاتر به معنی کیفیت بالاتر محصولات نخواهد بود و هستند برندهایی که علی رغم قیمت پایین تر از کیفیت مناسبی نیز برخوردار هستند و میتوان بخصوص در تیراژهای بالا برای صرفه جویی در هزینه ها به آنها اعتماد کرد.

از موارد مهم دیگر در مشخصه های پوشه های تولیدی، نوع و سایز آنها میباشد که رایج ترین آنها A3 ، A4 ، A5 ، ملخی (پاکت نامه) هستند. البته سایزهای گروه B نیز در تولیدات برخی برندها وجود دارد.

از نکات مهم در تولید پوشه های پلاستیکی دکمه دار توجه به ضخامت پوسته تولید شده در پوشه ها میباشد که بعضا مشاهده میشود برای کم شدن قیمت تمام شده پوشه ها، از ورقهای پلاستیکی نازکتر جهت تولید استفاده میشود و سبب پایین آمدن قیمت و کیفیت بطور همزمان خواهد شد.

از لحاظ رنگ، ترکیبهای رنگی بصورت گسترده ای در تولیدات پوشه های دکمه دار وجود دارد و به دو صورت شفاف و مات و در رنگهای متنوع تولید میشوند همچنین در انواع مرغوبتر بیشتر از دکمه های پلاستیکی در تولید استفاده میشود که در هنگام باز و بسته کردن پوشه بسیار نرمتر و راحتتر بوده و طول عمر بالاتری نسبت به موارد دیگر خواهد داشت.

قیمت خرید و چاپ عمده پوشه دکمه دار

  • رنج قیمتی خرید پوشه دکمه دار

پوشه های دکمه دار پلاستیکی در مدلهای شرکتی معمولا قیمتهای بالاتری نسبت به موارد دیگر دارا هستند و معمولا بالای 1000 تومان قیمت دارند ولی مدلهای ارزانتر با کیفیت مناسب نیز وجود دارند که بخصوص در تیراژهای بالا میتوان از آن بهره گرفت و اغلب زیر 1000 تومان قیمت داشته و با توجه به سایز پوشه ها و ضخامت آن، رنج قیمتی متفاوتی دارند؛ قیمت انواع پوشه و پاکت های کاغذی را هم از زینو بخواهید!

  • قابلیت چاپ

بطور کلی پوشه های پلاستیکی اغلب برای چاپ قابلیت بالایی دارند ولی معمولا از چاپ سیلک و طلاکوب برای چاپ پوشه ها استفاده میشود بخصوص چاپ طلاکوب جلوه بسیار زیباتری روی پوشه ها دارد. البته لازم به توضیح است که چاپ طلاکوب برای چاپ اول نیاز به ساخت کلیشه آلیاژی دارد.

قیمت خرید و چاپ عمده پوشه دکمه دار

لطفا جهت دریافت کاتالوگ و لیست قیمت محصولات با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محسن محمدی

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: 09120330877

شماره تلفن ثابت : 55572806-021

آدرس کانال: ZINO adver@

پست الکترونیکی:mohammadi.zino@gmail.com