قیمت جلد مدارک تبلیغاتی ارزان

خرید کارتریج میکروپیگمنتیشن ماموت با توجه به اینکه یکی از ارزانترین جلد های چرم میباشد میتواند صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه ها و بودجه تبلیغات خریداران بوجود آورده و در عین حال محصولی با کیفیت و کارایی مناسب در اختیار آنان قرار گیرد.
جلد های ماموت همان طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم از لحاظ کیفیت جنس باید همراه با مقوای ضخیم یا نازک و زیره پرس شوند تا استحکام جلد در حد مقبول و قابل توجهی قرار داشته باشد و به هیچ عنوان جلد چرم ماموت فومی بدون مقوا و زیره خریداری نشود چراکه کیفیت و دوام بسیار پایینی خواهد داشت و طول عمر آن به شدت کاهش میابد. نوعی از این جلد با استفاده از برگ های وسط شفاف تولید میشود که موجب قیمت تمام شده کمتر برای این جلد شده و البته مزایا و معایبی نیز دارد که در زمان استفاده و به مرور زمان ممکن است خود را نشان دهد.
برای جایگزین کردن برگهای شفاف میتوان از برگ ها کامپیوتری مات استفاده نمود که آن هم با چند کیفیت در بازار وجود دارد و برخی از آنها به دلیل کیفیت پایین به راحتی چروک شده و شکل و کیفیت خود را از دست میدهد. در واقع ضخامت برگ وسط استفاده شده و نوع مات یا براق آن و حتی کارخانه سازنده آن میتوان کیفیت جلد تولید شده را تحت تاثیر قرار دهد.
بنابراین در خرید و سفارش کارتریج های g&b دقت نظر بیشتری را از شما مخاطبان عزیز انتظار داریم و برای محصولات تبلیغاتی خود گرچه با نازلترین قیمت کیفیت را نیز مد نظر داشته باشید.
خرید جلد بیمه نامه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید