قیمت پوشه و پاکت کاغذی با چاپ

خرید کارتریج های hp، بسته بندی نوین، شیک و ارزان را در اختیارتان قرار میدهد! کیفیت بالا و ضخامت نسبتا بالای این محصول به همراه قابلیت انواع چاپ و قیمت ارزان، اولین گزینه برای انتخاب همه نوع بسته بندی و ارائه خدمات محسوب می شود. ارزانتر از پاکت ها و بسته بندی کرافت هم داریم؟!!

خرید و چاپ پاکت کرافت، در ارائه خدمات و تبلیغات امروز جایگاه ویژه ای دارد. نوع بسته بندی هایی که در حال حاضر در بازار متداول میباشد؛ عمدتا از این نوع متریال است. بهترین و با کیفیت ترین نوع پاکت ها و ساک ها برای ارائه خدمات و بسته بندی محصولات نوع گلاسه میباشد. پاکت های گلاسه با کیفیت بالا و قیمت نسبتا بالا و قابلیت انواع چاپ در راس این حوزه هستند. اما پاکت های کرافت و انواع ساک های و بسته بندی های کرافت در نهایت زیبایی و دوام با قیمت بسیار مناسب جایگاه ویژه ای را در بازار بدست آورده اند. قابلیت انواع چاپ طلاکوب و سیلک به دلیل ضخامت نسبتا خوب و قابل قبول زیبایی و جذابیت تبلیغات را صد چندان نموده است.

خرید و چاپ پاکت تبلیغاتی کرافتخرید و چاپ پاکت تبلیغاتی کرافت

پاکت های کرافت

از بین تمام کارتریج خطی برشی، پاکت های کرافت با جذابیت و کیفیت بسیار مناسب، تقریبا در تمام اصناف و حوزه ها مورد استفاده قرار میگیرد. پاکت های کرافت با قابلیت انواع چاپ و در رنگبندی های جذاب، در سایزهای ملخی و a4 , a3 , انواع سایزهای عمودی، قابل ارائه میباشد.

خرید و چاپ پاکت تبلیغاتی کرافت

ساک های کرافت

انواع ساک های دستی تبلیغاتی کرافت، با دوام و ضخامت بسیار بالا، جزء بهترین های بسته بندی محسوب می شوند! قیمت بسیار مناسب هم یکی دیگر از جذابیت های ساک های کرافت است.

خرید و چاپ پاکت تبلیغاتی کرافت خرید و چاپ پاکت تبلیغاتی کرافت

انواع بسته بندی کرافت

بسته بندی های کرافت، با توجه به قابلیت بالای انواع چاپ و رنگبندی های جذاب تبلیغاتی، بسیار پر طرفدار است. بسته بندی چای، قهوه، ادویه جات، حبوبات، انواع خشکبار و شیرینی و آبنبات، با کیفیت نگهداری و استاندارد بالا، طرفداران پر و پا قرصی را دارد.

خرید و چاپ پاکت تبلیغاتی کرافتخرید و چاپ پاکت تبلیغاتی کرافت

خرید پاکت ها و محصولات کرافت با ارائه انواع چاپ، توانسته بسیاری از مخاطبان عزیز را با درباره هزینه ها غاقلگیر کند! از این رو بسیاری از مراکز بزرگ خدماتی و مراکز خرید و بسیاری از مراکز آزمایشگاهی و درمانی و حتی سازمانها و ارگانهای مطرح، طرف قرارداد با زینو هستند.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!