خرید کیف جلد مدارک پالتویی دوختی بوشهر

خرید کارتریج های hp در شهر بوشهر و کلیه استانهای همجوار با کمترین هزینه ارسال و کمترین زمان ممکن از تهران امکان پذیر خواهد بود.
کیف پالتویی لاکچری با همان کیفیت بالا و همان قیمت تمام شده تولیدی بازار تهران در بوشهر و استانهای همجوار.
خرید کیف جلد مدارک پالتویی دوختی بوشهر

انتخاب کیف جلد مدارک پالتویی در صدر سفارشات لوکس

کیف جلد مدارک پالتویی از لوکس ترین و اعلا ترین محصولات تبلیغاتی با شرایط طراحی و تولید خاص بدون هیچ هزینه اضافی برای مخاطبان عزیز انجام میگیرد. با توجه به ابعاد بزرگتر و نیز امکان استفاده به عنوان کیف پول و مدارک و حتی تعداد مورد نیاز برگهای وسط جلد بنا بر نیاز و سلیقه مشتری، لذا سفارش و درخواست تولید این محصول بسیار بالا میباشد و مدیران و صاحبان مشاغل دریافته اند که صرف هزینه برای محصول تبلیغاتی خود صد در صد سود آوری و سرمایه گذاری هدفمند را به همراه دارد به همین جهت امکان سفارش محصول در تیراژهای پایین نیز فراهم شده است تا امکان تبلیغات سطح بالا برای کلیه سطوح بودجه ای فراهم شده باشد. همچنین شرایط فروش ویژه این محصول برای شهرستان ها نیز همانند تهران و حذف هزینه های اضافی و ارسال سریع برای مخاطبان عزیز فراهم گردیده است.

کاهش قیمت کیف پالتویی 

خرید کیف جلد مدارک پالتویی دوختی بوشهر

با توجه با کارایی بالای کارتریج خطی برشی، امکان تولید بدون برگ وسط نیز فراهم شده است و این امر موجب کاهش قیمت این محصول نیز خواهد شد.

تنوع متریال و رنگبندی و مزایای خرید به صرفه

خوشبختانه؛ با تنوع بالای متریال با کیفیت و رنگبندی زیبا، قدرت انتخاب بیشتری پیش روی مخاطبان عزیز قرار گرفته است. اگر طراحی و سبک کیف پالتویی برایتان جذاب است؛ حتما میتوانید با مشورت متخصصان تولید و تبلیغات، با استفاده از متریال درجه دو با کیفیت، قیمت به صرفه تری را تجربه نمایید.

نوع چاپ مورد نظر شما، قطعا در قیمت نهایی محصول موثر خواهد بود.

دانلود کاتولوگ و قیمت های جدید کیف پول و مدارک

 

خرید کیف جلد مدارک پالتویی دوختی بوشهر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید