سفارش جلد مدارک تبلیغاتی چرم ماموت

سفارش جلد مدارک تبلیغاتی چرم ماموت و دفتر برنامه ریزی روزانه رنگی رنگی به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات تبلیغاتی در این حوزه میباشد که شاخصه های بسیار متغیری در قیمت گذاری آن وجود دارد که همین موضوع متاسفانه میتواند باعث سود جویی های بسیاری از تولید کننده ها باشد.

جلد مدارک چرم ماموت بطور کلی جزو چرمهای فومی محسوب میشود و به عبارت دیگر انواع معمولی آن پشت پارچه نیستند و به همین علت جلدهای تولید شده از این جنس دارای قیمت تمام شده کمتری بوده و بسیاری از افراد که به دنبال خرید جنس ارزان هستند میتوانند از این گزینه برای خرید استفاده نمایند.

جلدها و دفتر برنامه ریزی فانتزی تولید شده از این مواد برای دستیابی به استحکام بالاتر و نیز ظاهر زیباتر، با مقوا ضخیم و مقوا شومیزی نازک تولید میشوند که البته در نوع مقوا شومیزی که نازک تر است احتمال شکستن مقوا به مرور زمان وجود دارد و باز هم به دلیل قیمت پایین تر و البته بحث سلیقه مشتریان، این نوع مقوا در تولید جلد استفاده میشود.

ولی استفاده از مقوا ضخیم و نیز برگهای وسط کامپیوتری مات، نوع بسیار بهتری از این جنس را به دست میدهد که کیفیت و قیمت مناسبی داشته و علیرغم داشتن مقوا ضخیم و استحکام بالا، قیمت مناسبی نیز خواهد داشت.

سفارش جلد مدارک تبلیغاتی چرم ماموت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید