قیمت کیف عابربانک از تولید به مصرف

یکی از پر طرفدار ترین هدایای تبلغاتی ،جلد مدارک تبلیغاتی و کاغذ برای چک نویس است.برای خرید و فروش آن با همکاران ما در تماس باشید.
جنس بکار رفته در دوخت جلد مدارک تبلیغاتی از چرم مصنوعی درجه یک بوده و با تنوع رنگی مشکی ،قهوه ای ،مشکی ،عسلی ،قرمز ،صورتی و زرشکی قابل تولید است.

فروش انواع جلد مدارک تبلیغاتی
این هدیه تبلیغاتی در دو مدل متفاوت قابل تولید است :جلد مدارک تبلیغاتی تک مگنت و جلد مدارک تبلیغاتی دو مگنت با جنس چرم مصنوعی.
جلد مدارک تبلیغاتی تک مگنت : جنس بکار رفته در تولید آن چرم مصنوعی درجه یک بوده و قابلیت تولید در رنگ های قهوه ای ،مشکی ،عسلی ،قرمز ،صورتی و زرشکی را دارد.دارای سه لت است که بر روی آن یک مگنت برای بسته شدن درب آن تعبیه شده است.

یک بند به طول ۲۰ سانتی متر برای حمل جلد مدارک و کاغذ پارس با دست بر روی محصول دوخته شده است.
دارای یک جیب بزرگ زیپ دار ،۳ جیب بزرگ ،یک جیب زیپ دار ، ۲ جیب کوچ و ۴ جیب برای قرار گیری کارت عابر بانک است.همچنین در داخل جلد مدارک تبلیغاتی ،محلی برای قرار گیری خودکار تعبیه شده است.
سایز بسته شده جلد مدارک تبلیغاتی تک دکمه ۵/۲۵*۱۴ سانت و اندازه باز شده آن ۳۷*۱۴ سانتی متر است.
جلد مدارک تبلیغاتی دو مگنت : جنس بکار رفته در تولید این محصول تبلیغاتی از چرم مصنوعی با درجه کیفی الف بوده و در رنگ های قهوه ای ، مشکی و عسلی قابل تولید است.
دارای سه لت است .شامل یک بند دستی به طول ۲۰ سانتی متر است.
در دوخت داخلی آن ۴ جیب بزرگ ،یک جیب بزرگ زیپ دار ، دو جیب برای قرار گیری کارت عابر بانک و یک آلبوم برای قرارگیری عکس و یا … دوخته شده است.
همچنین بر روی چرم لت میانی یک برش برای قرار گیری جلد دسته چک و محلی برای قرار گیری خودکار دوخته شده است.

فروش انواع جلد مدارک تبلیغاتی

اندازه بسته شده جلد مدارک تبلیغاتی ۲ مگنت۵/۲۴*۱۳ سانت و اندازه باز شده آن ۵/۲۴*۳۶ سانتی متر است.
در مورد نحوه چاپ لوگو بر روی جلد مدارک ، می توان از سه نوع چاپ داغکوب ،لیزر و سیلک استفاده کرد.
در چاپ داغکوب ، حک لوگو قبل از دوخت سفارش صورت می گیرد.نیاز به زمانی در حدود ۲ روز برای ساخت کلیشه دارد و زمان تولید با احتساب ساخت کلیشه در حدود ۷ الی ۱۰ روز کاری است.
در چاپ لیزر در صورتیکه سفارش ،در انبار موجود باشد ، تحویل کالا بصورت به روز است و نیاز به زمانی در حدود ۱ الی ۲ روز دارد.
در چاپ سیلک نیز در صورت موجودی انبار نیاز به زمانی در حدود ۲ الی ۳ روز دارد.
زمان تولید محصول در سفارشات بالای ۱۰۰۰ عدد حدود ۱۰ روز کاری است و در صورت نیاز به چاپ ،زمان مورد نیاز برای انواع چاپ به زمان مورد نیاز برای تولید افزوده خواهد شد.

فروش انواع جلد مدارک تبلیغاتی
منبع: آراز گیفت

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!