فروش جلد شناسنامه و پاسپورت چرم عمده

قیمت انواع جلد مدارک بیمه نامه دوختی و ارزان و دفتر سیمی 60 برگ با کیفیتها و طرحهای متنوع و متناسب با سطوح بودجه ای گوناگون میتواند بخصوص برای مصارف تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت انواع جلد مدارک بیمه نامه دوختی

بطور کلی جلدهای مدارک و دفترچه خاطرات مرینت را میتوان به دو دسته دوختی و پرسی تقسیم بندی نمود که در واقع این تقسیم بندی متاثر از نوع تولید این محصولات برای مونتاژ و اتصال لبه های کناری کار میباشد. در انواع پرسی از جوش فرکانس برای این منظور استفاده میشود ولی در انواع دوختی همانطور که از نامگذاری آن مشخص است از روش دوخت و نخ برای این منظور استفاده میشود.

قیمت انواع جلد مدارک بیمه نامه دوختی

معمولا از روش دوختی برای تولید محصولات با کیفیت و زیبایی بالاتر استفاده میشود و بخصوص برای مصارف تبلیغاتی سطح بالا، استفاده از این محصولات نتایج بسیار بهتری به همراه خواهد داشت بعلاوه اینکه این محصولات معمولا کارایی و کاربردهای بسیار بیشتری نسبت به محصولات دیگر داشته و به همین دلیل مدت زمان بیشتری در اختیار مصرف کنندگان و جامعه هدف تبلیغات باقی خواهند ماند و این امر برای تبلیغات امری بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود و سبب خواهد شد ماندگاری تبلیغات افزایش یافته و زمان بیشتری در ذهن مخاطبان باقی بماند.

متاسفانه با بالا رفتن قیمت ها و مواد اولیه فشار زیادی به تولیدی ها وارد است؛ و در این میان هستند کسانی که با سوء استفاده توانسته اند قیمت پایین تری ارائه دهند، از کیفیت نوع نخ، پایین بودن کیفیت دوخت و درشت بودن، غیر متعارف بودن آن،اعتبار و کیفیت انواع جلد مدارک دوختی را زیر سوال برده و صدمه جبران ناپذیری به بازار وارد نمایند.

 

در ادامه مطلب قیمت و توضیحات مختصری از بعضی از محصولات دوختی جهت مشاهده و اطلاع خدمتتان ارائه خواهد شد :

کاتالوگ انواع  جلد مدارک بیمه نامه دوختی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید