قیمت انواع کیف مدارک عمده

قیمت انواع کیف مدارک عمده، با طراحی جدید و قیمت مناسب، را آنلاین رصد نمایید؛ سفارش دهید و خریدی به صرفه را تجربه کنید. سفارش انواع کیف مدارک با کیفیت اعلاء، به صورت عمده و تیراژ بالا و کمترین زمان ممکن و ارسال به تمام نقاط ایران و سایر کشورها، فقط با یک تماس!

قیمت انواع کیف مدارک عمده و دفتر سیمی 60 برگ، با توجه به تغییر قیمت متریال تولیدی و افزایش بی سابقه ی آن به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان عزیز قرار میگیرد. اطلاع از انواع جدید کیف مدارک و بیمه نامه، با توجه به تنوع کیفیت تولید و قیمت تمام شده محصولات در سایت اول رسمی زینو (جلدساز) به حضور عزیزان مخاطب میرسد؛ کیفیت بالا و قیمت تمام شده مناسب از ویژگی های مجموعه های تولیدی معتبر و با سابقه میباشد.

قیمت انواع کیف مدارک عمده

کیف مدارک چسبی سه لتی

یکی از انواع کیف مدارک و دفترچه خاطرات مرینت که به عنوان کیف پول و جای عابربانک و مدارک بیمه نامه و سایر مدارک خودرو مورد استفاده بسیاری از عزیزان مییباشد؛ کیف مدارک سه لتی چسبی میباشد؛ کیف پول و مدارک سه لتی با توجه به نوع طراحی و جنس متریال به کار رفته، با دوام وبسیار کاربردی است و با انواع چاپ داغکوب، طلاکوب، طلاتوگود، و چاپ سیلک ارائه میگردد.

قیمت انواع کیف مدارک عمده

معمولا انواع کیفهای مدارک چسبی به صورت دوختی تولید میشوند و دوخت تمیز و ریز و با نخ سراجی یکی از ویژگی های منحصربه فرد مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو میباشد؛ از چرم های مصنوعی برای تولید این نمونه کیف مدارک استفاده میگردد؛ چرم آهویی با تنوع رنگ بسیار بالا، چرم یونیک با کیفیت بسیار بسیار بالا، در تهیه و تولید کیف مدارک و پول سه لتی چسبی استفاده میشود.

قیمت انواع کیف مدارک عمده

کیف مدارک دکمه دار جدید

کیف مدارک دکمه دار با طراحی بسیار زیبا و مقرون به صرفه، توانسته جایگاه ویژه ای در سفارشات با تیراژ بالا ثبت نماید. قابلیت انواع چاپ، جذابیت زیادی را به این محصول تبلیغاتی بخشیده است.

قیمت انواع کیف مدارک عمده

کیف مدارک دکمه دار جدید، ارزان، با کیفیت!

قیمت انواع کیف مدارک عمده

تولید شده با چرم آهویی و یونیک اعلاء

 

دو نمونه از انواع کیف پول و مدارک بیمه نامه و عابربانک را که در راس سفارشات با تیراژ بالا در مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو ثبت میشوند را خدمت بزرگواران معرفی نمودیم؛ برای دریافت مشاوره آنلاین و اطلاع از قیمت های به روز با مشاوران فروش زینو در تماس باشید.

قیمت انواع کیف مدارک عمده

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!