چاپ تبلیغاتی جلد بیمه نامه کویری و استقبال بعد از 15 سال تولید

چاپ تبلیغاتی کارتریج پلی فسفات کارینو و استقبال مخاطبان بعد از 15سال تولید این مدل از انواع جلد بیمه نامه بسیار جالب توجه است؛ آیا هیچ طرح و مدلی نتوانسته محبوبیت و کاربرد جلد بیمه نامه کویری را بدست آورد؟ برنده رقابت قیمت و کیفیت در محصولات تبلیغاتی کدام است؟

جلد بیمه نامه کویری

چاپ تبلیغاتی جلد بیمه نامه کویری و استقبال 15 ساله از تولید این محصول تبلیغاتی، بسیار جالب و مورد توجه میباشد. با وجود تولید انواع مدلها و طرح و رنگبندی های متنوع و جذاب و با کیفیت بالاتر نوستالژی سفارشات بالای جلد بیمه نامه کویری همچنان پا برجاست!

چاپ تبلیغاتی جلد بیمه نامه کویری و استقبال بعد از 15 سال تولید

ویژگیهای جلد بیمه نامه کویری 15 ساله در یک نگاه!

ویژگیهای جلد بیمه نامه کویری، در درجه اول قیمت مناسب و ساده بودن طرح و مدل آن میباشد، که میتوان به آن اشاره نمود؛ که مد نظر بسیاری از دوستان مخاطب هست؛ و جنس متریال تولیدی آن که از چرم مصنوعی کویری پشت پارچه ای تولید میشود و دوام و کاربرد بسیار بالایی دارد.

علاوه بر اینها میتوان به قابلیت جنس چرم کویری و تنوع رنگبندی چرم، جهت انواع چاپ و داغکوب اشاره نمود؛ بدون شک تمیزی و جذابیت انواع چاپ بروی جلدهای بیمه نامه کویری بسیار جذاب و زیبا خواهد بود.

مدل های دوبرگی، چهاربرگی، شش برگی، تعداد و جای مدارک بیمه نامه و کارت عابربانک و کارت ملی و سایر مدارک شخصی متغیر میباشند؛ که به امروز با وجود طرح ها و مدلهای کیف پولی به ندرت سفارش شش برگی صورت میپذیرد.

چاپ تبلیغاتی جلد بیمه نامه کویری و استقبال بعد از 15 سال تولید

چاپ تبلیغاتی جلد بیمه نامه کویری و رقابت کویری با طرحهای جدید!

کارتریج تاریخ زن برای جلد بیمه نامه کویری؛ همانطور که پیش تر اشاره کردیم؛ با وجود سالهای بسیار زیاد که از طرح و مدل آن میگذرد، بسیار جذاب و کارآمد میباشد.

کیفیت طلاکوب و طلاتوگود و یا چاپ سیلک ساده و یا حتی یک طرح داغکوب ساده، جلوه و زیبایی بالایی را به جلد بیمه نامه کویری می دهد؛ قابلیت انواع چاپ و قیمت تمام شده ارزان، رقابت پذیری این محصول تبلیغاتی را با همه انواع جلد بیمه نامه جدید، بالا برده است.

با وجود ارئه طرح های جدید با قیمت مناسب و با متریال جدید و حتی دوختی بودن جلدهای بیمه نامه که تداعی کننده کیف پول های همه کاره هست؛ اما، نوستالژی جلد بیمه نامه کویری با برگهای وسط کامپیوتری، همچنان پا برجاست و در رقابت با محصولات تبلیغاتی جدید، این قدمت و قیمت هست که توانسته برنده باشد!

چاپ تبلیغاتی جلد بیمه نامه کویری و استقبال بعد از 15 سال تولید
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
انتخاب کیف پالتویی دوختی و هدیه تبلیغاتی شب یلدا