فروش عمده جلد مدارک بیمه نامه خام

فروش عمده جلد مدارک بیمه نامه ثالث و خودکار چند رنگ پسرانه با قیمت مناسب و ارزان بصورت خام و یا همراه با چاپ تبلیغاتی در تهران و شهرهای دیگر کشور عرضه میشود.

جلد مدارک بیمه نامه و خودکار چند رنگ یونیکورن بخصوص در طرحهای دوختی و کیف پولی، بسیار مورد توجه مشاغل مختلف به منظور تبلیغات و معرفی کالاها و خدمات مورد استفاده قرار میگیرد. به عبارت دیگر با ایجاد انواع چاپ روی این محصولات میتوان تبلیغات مورد نظر خود را عرضه نمود. از جمله انواع چاپ که از آنها میتوان روی این محصولات استفاده نمود عبارتند از : چاپ سیلک، طلاکوب، داغکوب و چاپ طلاتو گود (طلاکوب و داغکوب). از انواع چاپ، چاپ سیلک از همه ارزانتر و چاپ طلاتو گود به دلیل انجام دو نوع چاپ ترکیبی که همان طلاکوب و داغکوب هستند از قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع چاپ برخوردار هستند.

در بسیاری از موارد نیاز به ارسال محصولات بدون چاپ تبلیغاتی برای مشتریان میباشد تا در محل مقصد و یا در مراحل بعدی عمل چاپ روی آن انجام شود. به همین منظور امکان ارسال محصولات تولیدی بصورت خام برای شهرهای مختلف کشور فراهم گردیده است که البته انجام چاپ برای مدلهای محدودی بعد از تولید کامل جلد امکانپذیر میباشد.

  • نمونه چاپ سیلک

فروش عمده جلد مدارک

  • نمونه طلاکوب

فروش عمده جلد مدارک

  • نمونه طلاتو گود

فروش عمده جلد مدارک

 

فروش عمده جلد مدارک بیمه نامه خام
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
سفارش جلد مدارک بیمه شخص ثالث شیراز