فروش عمده پوشه و پاکت

فروش عمده پوشه و پاکت، در مرکز تولید انواع پوشه و پاکت کاغذی و پلاستیکی و پارچه ای در بازار بزرگ تهران، بصورت ویژه پایان سال آغاز شد. ارسال سریع سفارشات عمده انواع پوشه و پاکت، به تمام شهرهای کشور! فقط با یک تماس خریدی به صرفه را تجربه نمایید.

فروش عمده پوشه و پاکت، از انواع کاغذی و پلاستیکی و پارچه ای، در فروش ویژه پایان سال، مورد استقبال مخاطبان عزیز و محترم قرار گرفته است؛ یکی از محصولات پر تیراژ در فصل آخر سال انواع پوشه و پاکت  در سایزهای مختلف و با متریال های متنوع پارچه ای و کاغذی و پلاستیکی میباشد.

فروش عمده پوشه و پاکت

پوشه و پاکت کاغذی

پوشه ها و پاکت های کاغذی، در انواع دکمه دار و بدون دکمه با طرح و رنگبندی متنوع و سایز بندی متنوع از دو نوع پلاستیکی و پارچه ای سبقت گرفته است؛ و تیراژ بالاتری را در فروش عمده دارد.

فروش عمده پوشه و پاکت

پاکت دکمه دار رنگی

فروش عمده پوشه و پاکت

چاپ انواع پوشه

چاپ انواع پوشه و پاکت کاغذی در نوع طلاکوب و سیلک انجام میشود؛ و در واقع تنوع رنگ کاغذ پاکت ها جذابیت طرح و چاپ را بسیار تحت تاثیر قرار میدهد.

در انواع پوشه های کاغذی و پاکت های کاغذی، چاپ انواع طرح های رنگی امکان پذیر خواهد بود، و این موضوع در پوشه ها و پاکت های پلاستیکی و پارچه ای محدودیت هایی دارد.

فروش عمده پوشه و پاکت

قطعا دوستان و همراهان عزیز مستحضر خواهند بود که؛ برای چاپ طلاکوب ساخت کلیشه و طراحی حرفه ای و مناسب حائز اهمیت میباشد و هزینه  ساخت کلیشه بصورت جداگانه محاسبه میشود.

پوشه و پاکت پارچه ای

پوشه ها و پاکت های پارچه ای، یکی از مهمترین  و پر فروش ترین محصولات تبلیغاتی و کاربردی در ارائه خدمات مختلف در هر صنف و نهاد و سازمان محسوب میشوند.

فروش عمده پوشه و پاکت

در واقع میتوان گفت همه مشاغل و مراکز خدماتی، جهت ارائه خدمات خود به این محصولات در سایز ها و طرح های مختلف نیازمند هستند؛ پوشه و پاکت پارچه ای،با توجه به دوام بالا، ماندگاری انواع تبلیغات را تضمین میکند؛ گروه تولیدی و تبلیغاتی زینو، در ارائه و چاپ انواع محصولات پارچه ای اعم از ساک پارچه ای در سایزهای مختلف و انواع پاکت های متنوع پارچه ای با ضخامت و تنوع رنگبندی، از پیشتازان این عرصه در کشور میباشد؛ برای ثبت سفارشات تولید و چاپ انواع محصولات تبلیغاتی با مشاوران زینو در تماس باشید.

فروش عمده پوشه و پاکت

فروش عمده پوشه و پاکت

فروش عمده پوشه و پاکت
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
آشنایی با جلد بیمه نامه عمر و فروش ویژه آخر سال