فروش عمده سررسید و تقویم 1401

فروش عمده سررسید و تقویم 1401 ، همراه با چاپ طلاکوب تبلیغاتی، آغاز گردیده است! انواع تقویم رومیزی با چاپ تبلیغاتی اعلاء، سفارشات سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی، در مجموعه زینو با تیراژ بالا در حال انجام است.  با احترام، لطفا سفارشات تقویم و سررسید، را به روزهای پایانی سال موکول نفرمایید.

فروش عمده سررسید و تقویم 1401 ، با تبلیغاتی طلاکوب و داغی بسیار جذاب در حال عرضه به تمام نقاط کشور میباشد. انواع تقویم های رومیزی و دیواری در طرح ها و سایز های مختلف، جهت ارائه به تمامی ارگانها، و سازمانها و موسسات با کیفیت بالا، پذیرش تیراژ عمده دارد.

فروش عمده سررسید و تقویم 1401

بسیاری از سفارشات با توجه به ترافیک کاری در پایان سال، به نقاط مختلف کشور ارسال شده است. انواع چاپ طلاکوب و داغکوب متناسب با سلیقه مخاطبان عزیز، با کیفیت بسیار بالا در تقویم های رومیزی و دیواری و همچنین انواع سررسید، با حساسیت بالاتری نسبت به سالهای گذشته عرضه میشود. سفارشات و حجم بالای آخر سال گاها در ترکیب و رنگبندی و ارسال تاخیر وارد مینمود؛ که با توجه به کیفیت بسیار بالای محصولات، بسته بندی و ارسال با سطح بالاتری انجام میپذیرد.

سفارش سررسید و تقویم عمده

رنگ بندی رندوم!

همان طور که مستحضر هستید؛ در سفارشات تیراژ بالا، برای انواع سررسید ها و تقویم ها، عملا نمیتوان یک یا دو رنگ در تیراژ ارسال کرد! در بسته بندی های تیراژ از تمام رنگ های یک طرح ارسال میشود. و همچنین این امکان برای تیراژ های خیلی پایین هم صورت پذیر نخواهد بود و در حداقل سفارشات هم رنگ بندی رندوم  خواهیم داشت.

فروش عمده سررسید و تقویم 1401

سررسید های وزیری و اروپایی!

از انواع سررسید های متداول در بازار میتوان به قطع وزیری اشاره نمود؛ نوع کاغذ کرم و یا سفید 80 گرم در انواع مدل ها استفاده میشود و با چاپ های دو رنگ یا تک رنگ همانند سالهای گذشته صفحات زیبایی را در سررسید ها شاهد هستیم. بنا به سلیقه مخاطب سفارشات سررسید علاوه بر نوع جلد و چاپ آن به روزشمار بودن و یا دو روز بودن چاپ و یا تک جمعه بودن بستگی خواهد داشت.

فروش عمده سررسید و تقویم 1401

اطلاع از قیمت به روز!

با توجه به نوسانات قیمت ها، نمیتوانیم لیست مشخصی را در سایت اعلام نماییم. اما همکاران و مشاوران زینو به صورت آنلاین خدمات مشاوره و لیست و کاتالوگ قیمت ها را در اختیار شما بزرگواران قرار خواهند داد. فقط کافیست با واتساپ 09120330877 در تماس باشید.

فروش عمده سررسید و تقویم  1401
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
خرید عمده تقویم رومیزی 1401