خرید آنلاین کیف پالتویی دوختی عمده

خرید آنلاین کارتریج توشیبا 2303a بصورت عمده، چقدر میتواند به صرفه و مفید باشد؟ انواع کیف پالتویی با چه قیمتهایی در سال 1403 در بازار بزرگ تهران عرضه می‎‌شود؟

خرید آنلاین کیف پالتویی دوختی بصورت عمده، علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و سرعت خرید، می‌تواند قیمت تمام شده کمتری را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد؛ کیف پالتویی به عنوان برترین سطح از هدایای تبلیغاتی از این دست، با تیراژ بالای سفارش، در دو نوع دوختی و پرسی در بازار ارئه می‌شوند. به عنوان یک کیف پول و مدارک همه کاره توانسته طرفداران بیشماری را برای خود ثابت نگه دارد و با توجه به کیفیت، قیمت مناسبی نسبت به کیف پولهای مطرح در بازار دارد.


ویژگی کیف پالتویی

انواع کارتریج چهار کاره سامسونگ با متریال مرغوب و متنوع تولید می‌شود؛ در تهیه همه این موارد از چرم مصنوعی درجه یک استفاده شده و تنوع رنگی بالایی در محصولات وجود دارد؛ همچنین قابلیت چاپ تمام طرح‌ها و مدلهای موجود در بازار وجود دارد.

در طراحی کیف پالتویی چند نکته مهم مد نظر است؛ تعداد برگ‌های وسط، و در واقع گنجاندن و یا حذف برگ‌های وسط حائز اهمیت است. این موضوع به طور مستقیم با نظر و سلیقه مخاطبان محترم انجام و تولید می‌شود.


تعداد جای کارت برگهای وسط کیف پالتویی


همانطور که اطلاع دارید از جنس و متریال معروف به کامپیوتری برای برگهای وسط کیف پالتویی استفاده می‌شود؛ این سایزها لزوما برای کارت عابربانک و کارت ملی و گواهینامه رانندگی و سایر مدارک و سایر کارتها هستند و به صورت پرس و جوش پلاستیک قوی به کیف پالتویی دوختی اضافه می‌شوند.

دوخت ظریف سراجی

در انواع جلد مدارک بیمه نامه و جلد پاسپورت و کیفهای مدارک کوچک که به عنوان هدیه تبلیغاتی تولید و عرضه می‌شوند، از دوخت درشت‌تر و انسجام کمتر استفاده شده است. تیراژ بالای این نوع محصولات به عنوان هدیه تبلیغاتی، یکی از دلایل استفاده از این نوع سبک کار می‌باشد.

اما در مجموعه زینو متصدیان تولید و طراحان مجرب تمام کارهای دوختی مجموعه را با توجه به کیفیت بالا و نوع چرم با کیفیت‌تر، با دوخت ظریف و نخ سراجی تولید کرده و ارئه می‌دهند.

در نتیجه محصول منحصربه فرد و خاص به دوستان عزیز عرضه می‌شود.


لطفا برای اطلاع از  لیست قیمت کیف پالتویی اعلاء با برند زینو در سال 1403 با ما تماس بگیرید.


خرید آنلاین کیف پالتویی دوختی عمده
Administrator 16 مارس 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
خرید سالنامه و سررسید 1403