خرید جدیدترین انواع کیف پاسپورت دوختی

خرید جدیدترین انواع کارتریج میکروپیگمنتیشن، بصورت طرح ویژه و عمده، آغاز شد! طرح ویژه زمستانه و بهاره، جهت ارائه هدایای تبلیغاتی یلدا و نوروز، بصورت سالیانه در مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو شروع گردید! برای اطلاع از مزایای خرید ویژه با زینو در تماس باشید.

کیف پاسپورت دوختی

خرید جدیدترین کیف پاسپورت دوختی، بصورت عمده با چاپ تبلیغاتی، در بازار سنتی و مجازی و با قیمت مناسب و کیفیت عالی کار بسیار دشوار و سختی محسوب میشود!

کیف پاسپورت دوختی در دو مدل چرم مصنوعی و چرم طبیعی، تولید و عرضه میشود؛ و به عنوان یک کیف بسیار کاربردی با دوام و با تنوع طرح و رنگ تمام نیازهای اقشار مختلف جامعه را تامین کرده است.

خرید جدیدترین انواع کیف پاسپورت دوختی

یک کیف پاسپورت ارزان اما کاربردی!

انواع کیف پاسپورت که با چرم مصنوعی تولید میشود بسیار قیمت مناسبتری خواهند داشت؛ و البته با طراحی جذاب و کاربردی میتواند محصولی متفاوتر از سایر محصولات این صنف باشد!

یک جای پول و چندین جای کارتهای اعتباری و جای پاسپورت و شناسنامه و سایر کارتهای شناسایی، کیف همه کاره ای را برای ما به ارمغان می آورد!

کیف پاسپورت دوختی، از انواع کیف های کاربردی و پرتیراژ، میباشد؛ معمولا از چرم مصنوعی با کیفیت بالا تولید میشود و در طرح ها و رنگبندی های زیبا و با دوخت ظریف و با نخ سراجی و دوام عالی با قیمت مناسب و عرف بازار ارئه میشود.

ولی هنگامیکه یک کیف پاسپورت با دوخت درشت بدون کیفیت با نخ های متفرقه، تولید میشود؛ و با قیمت خارج از عرف بازار ارائه میگردد، مخاطبان را سردرگم میکند و بعضا با خرید ارزانتر عملا محصولی یکبار مصرف را تهیه مینمایند.

اطلاع از کیفیت تولید و اعتماد به تولیدکنندگان واقعی، نه دلالان منفعت طلب؛ فوت و فن های خاص خود را خواهد داشت و البته لذت خریدی به صرفه که در نهایت رضایت تمام  را برای شما عزیزان به همراه خواهد داشت.

خرید جدیدترین انواع کیف پاسپورت دوختی

فروش ویزه یلدا و نوروز!

فروش عمده انواع کارتریج های g&b، به عنوان محصولی تبلیغاتی و عرضه به بازار پرطرفدار خارج از ایران، در مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو، برای ایام ویژه یلدا و نوروز، همراه با تخفیف، میباشد.

خرید جدیدترین انواع کیف پاسپورت دوختی

یک نکته برای یک خرید به صرفه!

زینو به عنوان مجموعه ای با سابقه، به شما عزیزان پیشنهادی کاربردی در خرید محصولات تبلیغاتی، ارائه میدهد؛ در زمان خرید و ثبت سفارشات محصولات چرم و چرم مصنوعی در روزهای پایان سال، سعی نمایید تا خرید را به روزهای پایانی ماه اسفند موکول نفرمایید! بسیاری از مجموعه های تولیدی به دلیل حجم بالای سفارشات نمیتوانند به موقع و طبق قرار قبلی سفارش شما عزیزان را تحویل دهند.

از این رو تمامی سفارشات خود را تاقبل از نیمه دوم اسفند ماه ثبت نمایید تا با ارسال سریع و به موقع خریدی به صرفه و لذت بخش را تجر به نمایید.

 

خرید جدیدترین انواع کیف پاسپورت دوختی
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
خرید انواع تقویم و سررسید با بهترین قیمت