خرید جدیدترین انواع سالنامه و سررسید عمده1402

خرید جدیدترین انواع سالنامه و سررسید1402، به صورت عمده، (شمسی،قمری،میلادی)در جشنواره زمستانه زینو! به صرفه، آنلاین، با انواع چاپ طلاکوب و داغکوب، ارسال سریع و به موقع به سراسر ایران و تمام نقاط جهان!

خرید سالنامه و سررسید1402

خرید جدیدترین انواع سالنامه و سررسید عمده 1402، آسان و سریع! با مشاوران زینو در تماس باشید؛ تا بتوانید از مزایا و تخفیفات جشنواره زمستانه بهره مند شوید.

خرید جدیدترین انواع سالنامه و سررسید عمده1402

 

انواع سالنامه و سررسید 1402 در بازار!

امسال هم همانند سالهای گذشته با متنوع ترین و با کیفیت ترین انواع سررسید و سالنامه، به استقبال سال نو خواهیم رفت.

سالنامه و سررسید هایی با صحافی  و جلد گالینگوری و چرم مصنوعی و ترمو  و سلفون از عمده ترین طرح ها و مدل های انواع سررسید و سالنامه میباشد.

صحافی ته دوخت، و صحافی ته چسب از صحافی های رایج در طرح های امسال میباشند؛ و چاپ طلاکوب و طلاتوگود همچنان در صدر سفارشات درخواستی مخاطبان عزیز است.

چاپ داغکوب هم به عنوان چاپی زیبا و جذاب، مورد استقبال مخاطبان عزیز قرار گرفته است.

انواع پلاک ها و حکاکی روی پلاک هم توانسته در مقایسه با چاپ طلاکوب مورد توجه و استقبال قرار گیرد؛ مخاطبان عزیز میتوانند با ثبت سفارشات خود چاپ تبلیغاتی و حک لیزری خود را بروی انواع تقویم و سررسید و سالنامه داشته باشند.

خرید جدیدترین انواع سالنامه و سررسید عمده 1402

 

سررسید های قطع وزیری و اروپایی بیشترین آمار سفارشات در سالهای گذشته بودند

خرید جدیدترین انواع سالنامه و سررسید عمده1402

سررسید های پلاک دار

خرید جدیدترین انواع سالنامه و سررسید عمده1402

بهترین زمان خرید سررسید و سالنامه 1402  

دوستان و مخاطبان عزیز مستحضر میباشند؛ در حوزه محصولات تبلیغاتی، ثبت سفارشات هر چه به پایان سال شمسی نزدیک تر شود، سرعت تولید و ارسال پایینتر می آید!

به دلیل حجم بالای سفارشات در ماههای پایانی زمان تحویل از 7 الی 8 روز کاری به 10 الی 12 روز افزایش می یابد. مشاوران زینو به مخاطبان محترم پیشنهاد دارند تا ثبت سفارشات پایان سال خود را در ماههای دی و بهمن انجام دهند و کمتر به روزهای اسفند موکول نمایند زیرا که در مواقعی ارسال با باربری ها و تیپاکس در روزهای آخر اسفند با تاخیر جدی همراه خواهد شد.

با دریافت کاتالوگ و قیمت های به روز محصولات تبلیغاتی و تقویم و سررسید و سالنامه، در سریعترین زمان ممکن، اقدام به خریدی به صرفه و مناسب نمایید.

مشاوران زینو(جلدساز) به عنوان تاجرانی که سالهاست در این حوزه فعالیت تولیدی انجام میدهند؛ شما را در جهت خریدی متناسب با معیارها و خواسته های مالی و کیفی راهنمایی خواهند نمود.

پذیرای شما در تخفیفات دیماه و بهمن ماه جشنواره زمستانه هستیم.

خرید جدیدترین انواع سالنامه و سررسید عمده1402

چطور چاپ اختصاصی کم هزینه تری برای سررسید و سالنامه داشته باشیم؟!!

همانطور که میدانیم؛ چاپ اختصاصی انواع تقویم و سررسید و سالنامه با هزینه های بالایی همراه میباشد.

چاپ روزانه و صفحه ای سررسید به صورت اختصاصی، در سالهای اخیر با وجود بالارفتن هزینه ها محدودتر شده است؛ از این رو مشاوران زینو به مخاطبانی که نمیتوانند متناسب با شرایط مالی بالا، ثبت سفارشات اختصاصی داشته باشند پیشنهاد ویژه ای دارد.

چاپ روی جلد و یا حک لیزری روی جلد سالنامه و سررسید و تقویم به نام و لوگو اختصاصی شما عزیزان با هزینه بسیار بسیار محدودتر انجام میشود و در واقع شما مخاطبان عزیز تنها با هزینه چاپ روی جلد میتوانید خریدی به صرفه برای هدایای تبلیغاتی سال نو داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

خرید جدیدترین انواع سالنامه و سررسید عمده1402
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
 خرید عمده پوشه دکمه دار پاپکو با قیمت مناسب