خرید انواع جلد مدارک ماشین طلقی

خرید انواع جلد مدارک بیمه نامه شخص ثالث و نیز جلد دفترچه بیمه درمانی عکسدار یکی روشهای تبلیغات است که می تواند طرح مورد نظر شما را با انعطاف بالا به اجرا در بیاورد.به صرفه بودن قیمت ها و کیفیت جلد مدارک طلقی در سال 99!

خرید انواع جلد مدارک ماشین طلقی

جلد های مدارک طلقی به این دلیل به این نام شناخته می شوند که تنها جلدهای مدارکی هستند که لایه رویی جلد با استفاده از طلق شفاف مونتاژ و پوشیده می شود و این امکان را می دهد که در سطح زیر آن از طراحی منحصر به هر مشتری با چاپ رنگی و المانهای دلخواه استفاده گردد و با چاپ آن روی مقوا و بصورت رنگی و گلاسه و قرار گرفتن زیر طلق شفاف به عنوان پوشش، تبلیغاتی با هدف تاثیر بیشتر بر ذهن و فکر مخاطبان صورت پذیرد.
اینگونه جلدهای مدارک در مواردی که نیاز به گرافیک قوی تری برای چاپ داشته باشیم بسیار سودمند خواهد بود. همچنین با توجه به قیمت کمتر این نوع جلدها، صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه های تبلیغاتی بوجود خواهد آمد.

قیمت مناسب جلد های طلقی در سال 99

دانلود کاتولوگ و قیمت جلد مدارک کویری و طلقی

با توجه به نوسان شدید قیمت ها و بالا رفتن قیمت متریال تولید؛ بسیاری از مخاطبان عزیز برای تهیه جلد های تبلیغاتی خود دچار مشکل شدند.

تولید انواع جلد های مدارک با طرح و جنس مختلف، با هزینه هایی به صرفه در بازار عرضه می شد. اما در وضعیت کنونی سفارشات بسیار رو به کاهش و بلاتکلیفی مخاطبان بیشتر بوده است.

یک پیشنهاد به صرفه!

همان طور که اطلاع دارید؛ جلد مدارک خودرو طلقی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تر نسبت به سابر محصولات تبلیغاتی دیگر توانسته نیاز این حوزه را به خوبی رفع نماید.

بالا بودن قدرت انتخاب طرح و چاپ ویژگی بارز و منحصر به فرد این محصول میباشد. قیمت مناسب جلد مدارک بیمه طلقی، درصد بالایی از سفارشات این روزها را به خود اختصاص داده است.

خرید انواع جلد مدارک ماشین طلقی
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
تولیدکننده جلد مدارک بیمه نامه ارزان