خرید انواع تقویم رومیزی با بهترین قیمت

خرید انواع تقویم رومیزی، درسال جدید 1402 با بهترین قیمت، بصورت عمده و چاپ اعلاء تبلیغاتی به سفارش شما! در حداقل زمان ممکن با مشاوران زینو در تماس باشید و خریدی به صرفه را تجربه نمایید.

تقویم رومیزی مناسب!

یکی از کاربردی ترین محصولات تبلیغاتی، انواع تقویم های رومیزی میباشد؛ به جرات میتوان گفت تمامی اصناف و مشاغل و مجموعه های آموزشی و مراکز درمانی و سازمانهای دولتی و غیردولتی برای هر سال جدید پیش رو، سفارشات عمده انواع تقویم رومیزی و دیواری را خواهند داشت.

و البته تنوع و کیفیت تقویم های رومیزی و قیمتهای ارائه شده و عرف بازار بسیار متفاوت میباشد.

خرید انواع تقویم رومیزی با بهترین قیمت

انواع تقویم رومیزی موجود در بازار

تنوع طرح و متریال تولید، انواع تقویم رومیزی، بسیار بسیار بالا میباشد؛ تقویم های رومیزی، با شکل و رنگ و سایز بندی مختلف و تنوع کاغذ مورد استفاده در تقویم و طرح پایه دار بودن یا خوابیده بودن تقسیم بندی میشوند.

سایز بندی تقویم های رومیزی، به ابعاد و اندازه طرح آن بستگی دارد؛ گاهی طرح کوچک با شکل هندسی بسیار جذاب خواهیم داشت و گاهی طرح بزرگ و ساده!

به هر صورت اندازه و طرح ثابتی برای انواع تقویم های رومیزی نمیتوان به عنوان پیش فرض در نظر گرفت.

رنگ، جنس و مقدار گرم کاغذ مورد استفاده در تقویم ها، از عوامل متغیر در تنوع و کیفیت و قیمت تقویم میباشد. تقویم های با گرم بالا و کاغذ گلاسه از قیمت بالاتری برخوردار خواهند بود.

چاپ اختصاصی هم با انواع چاپ سیلک و طلاکوب در بسیاری از سفارشات تقویم های رومیزی اختصاصی قیمت تمام شده تقویم را بالاتر از موارد دیگر میبرد!

انواع تقویم پایه دار هم با تنوع پایه های چوبی و گالینگوری و پلکسی، هر کدارم تنوع قیمت و کیفیت متفاوتی دارند.

در انواع تقویم های رومیزی خوابیده و بدون پایه، با استند چوبی و یا چرمی و از متریال های تولید شده بسیار متنوع، بیشترین درخواست و ثبت سفارش را در مجموعه زینو داشته ایم.

خرید انواع تقویم رومیزی با بهترین قیمت

 

تقویم رومیزی با پایه گالینگوری و ویژگیهای آن!

یکی از انواع بسیار متعارف و پر تیراژ تقویم رومیزی، تقویم ساده و ارزان قیمتی است که به پایه گالینگوری معمولی شهرت یافته است.

تقویم رومیزی با پایه گالینگوری با چاپ و طراحی های بسیار متنوع و کاغذ گلاسه گرم پایین و البته کاربردی و بادوام، توانسته در صدر فروش پرتیراژترین های مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو قرار بگیرد.

پایه تاشو از جنس گالینگور مطابق با سلیقه مخاطبان محترم بصورت اختصاصی تولید و چاپ میشود و البته در بیشتر اوقات در طرح و رنگ متنوع تولید و تنها با چاپ تبلیغاتی در پایه، سفارشات ثبت  میشود؛ بدین معنا که دیگر در تک تک صفحات، تبلیغات اختصاصی نداریم و فقط در پایه تبلیغات انجام خواهد شد.

چاپ طلاکوب و سیلک از انواع چاپ های متداول در تبلیغات تقویم های رومیزی میباشد؛ و هر دو با دوام و کیفیت بالا در مجموعه زینو انجام میشود.

خرید انواع تقویم رومیزی با بهترین قیمت

 

قیمت مناسب درخرید تقویم رومیزی

با توجه به نوسانات قیمت ها و تولید محصولات بی کیفیت و با قیمت بسیار پایینتر از عرف بازار، رقابت نامتعارف بر سر کیفیت و دوام و محصولی یکبار مصرف وجود دارد.

تقویم رومیزی با کیفیت مناسب و با قیمت ارزان را تنها و تنها از تولیدیهای معتبر و با سابقه تهیه نمایید؛ تا تجربه خریدی به صرفه را داشته باشید!

خرید انواع تقویم رومیزی با بهترین قیمت

 

نکته مهم در سفارش انواع تقویم رومیزی با تیراژ بالا!

یک نکته بسیار مهم در خرید انواع تقویم رومیزی بصورت عمده؛ اگر برای ثبت سفارش تقویم رومیزی با هر طرح و مدل و هزینه اقدام نموده اید؛  جنس کاغذ و نوع چاپ و کیفیت اتصالات پایه را مورد توجه قرار دهید و متناسب با کیفیت آن هزینه نمایید.

گاهی اوقات تقویم رومیزی بسیار گرانقیمت با پایه و طرح پلکسی، با طلاکوب ضعیف و بی کیفیت عرضه شده و گاهی اتصالات پایه با دوام و کیفیت بسیار پایین عملا یکبار مصرف بوده است!

اعتماد به مجموعه ای با تجربه و مطمئن قطعا تمام این دغدغه ها یا برطرف مینماید و خریدی دلچسب را برایمان به ارمغان خواهد آورد.

 

خرید انواع تقویم رومیزی با بهترین قیمت
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
فروش کیف مدارک دکمه داربصورت ویژه