خرید انواع تقویم و سررسید با بهترین قیمت

خرید انواع کارتریج پلی فسفات کارینو با بهترین قیمت، برای سفارشات عمده شما، تجربه ای به صرفه و رضایت بخش خواهد بود. در سال جدید قیمت و کیفیت متناسب انواع سررسید و تقویم را چگونه برآورد کنیم؟

تقویم و سررسید 1402

تقویم وسررسید به عنوان محصولی مورد نیاز همه اقشار جامعه  و اصناف و همه مراکز آموزشی، بهداشتی، سازمانی و کمپانی های بزرگ و کوچک همه و همه در هر اتاق و حتی در مصارف خانه ها، نیاز مبرم و محرز میباشد.

خرید انواع تقویم و سررسید و سالنامه، به صورت عمده؛ جهت ارائه تبلیغات در آن و به عنوان هدیه تبلیغاتی و یا نیاز اداره یا سازمان و موسسه ای میباشد که به صورت اختصاصی چاپ زده و در اختیار پرسنل خود قرار داده است و یا به صورت خرید عمده، جهت فروش خرده فروشی در مراکز و فروشگاهها و یا صادرات انجام میپذیرد.

خرید انواع تقویم و سررسید با بهترین قیمت

انواع تقویم و سررسید موجود در بازار ایران!

تنوع بسیار بالای تولید انواع سررسید و تقویم در بازار ایران نشان دهنده رونق و تنوع سلیقه و متغیر بودن قیمت در این حوزه را دارد.

در این بازار همه سلیقه ها با هر توان مالی میتوانند انواع تقویم و سررسید و سالنامه را تهیه نمایند، و حتی به عنوان هدیه تبلیغاتی بسیار پر کاربرد، و انواع چاپ بسیار اعلاء، با هزینه ای محدود تبلیغات نمایند.

انواع تقویم؛ اعم از تقویم های گالینگوری سیمی و پایه دار که بسیار متداول میباشند و از دسته تقویم های رومیزی محسوب میشود، از دیگر تقویم های رومیزی دیگر میتوان به انواع پایه چوبی پلکسی و متریال های دیگر مثل مقوای کرافت و غیره اشاره نمود.

از دیگر طرح های مورد پسند مخاطبان عزیز، انواع تقویم های رومیزی، که به ست اداری تقویم و جامدادی و غیره، شناخته شده است؛ اشاره نمود.

که معمولا مراکز، ادارات و سازمانها خریدار عمده آنها هستند.

در انواع تقویم دیواری با سبک و طراحی های بسیار متنوع از قبیل تک برگ، ماه شمار ، فصل شمار و انواع متریال ها و چاپ متنوع با قیمت های مختلف، مانند گلاسه و حصیری، در بازار طرفداران بسیاری دارند.

نوع کاغذ و نوع چاپ و همینطور سال شمار بودن و یا فصل شمار بودن ویا روز شمار بودن آن در تعیین قیمت تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انواع جلد سررسید ها و متریال تولید آن نکته ای قابل توجه در طرح و مدل این محصول میباشد که در تعیین قیمت موثر خواهد بود.

خرید انواع تقویم و سررسید با بهترین قیمت

 

سررسیدی با تیراژ و استقبال بالا!

یکی از انواع کارتریج تاریخ زن که بصورت فروش عمده و با تیراژ بالا در لیست فروش مجموعه زینو و سایر مجموعه های تولیدی میباشد؛ سررسید اروپایی میباشد.

سررسید اروپایی، با سایز 21*12 با عرض کم بسیار خاص و جذاب و خوش دست میباشد و همین موضوع باعث شده است تا طرفداران بسیاری داشته باشد.

علاوه بر آن، معمولا از کاغذ 70 گرمی کرم رنگ از تولید آن استفاده میشود و بصورت روز شمار دو روز شمار و تک رنگ چاپ میشود.

گوشه های کاغذ سررسید اروپایی معمولا برش گرد دارد و این موضوع در شکیل شدن آن تاثیری بسزایی دارد. انواع صحافی و چاپ در سررسید های مدل اروپایی که استفاده میشود؛ ته دوخت، کلاسوری، فنری و چسبی، میباشد.

انواع جلدهای چرم، چرم مصنوعی، گالینگوری و غیره در صحافی جلد این مدل از سررسیدها انجام میشود.

خرید انواع تقویم و سررسید با بهترین قیمت

بهترین قیمت و کیفیت در خرید تقویم و سررسید؟

برای تشخیص بهترین قیمت و کیفیت انواع تقویم و سررسید، اطلاع از نوع تولید این محصولات لازم و ضروری به نظر میرسد.

سوالی که اینجا مطرح میشود این است که ؛ شاید همه مخاطبان محترم توانایی و فرصت آشنایی با مراحل تولید و نوع متریال انتخابی برای انواع تقویم و سررسید را نداشته باشند و این موضوع منطقی به نظر نمی آید؛ اما اعتماد و شناخت مجموعه های تولیدی و تبلیغاتی باسابقه و معتبر، میتواند خریدی بسیار به صرفه و با کیفیت را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

بسیاری از مجموعه های تولیدی و تبلیغاتی با قیمت واقعی و کاملا منصفانه بهترین کیفیت را به تمام مخاطبان خود ارائه میدهند.

خرید انواع تقویم و سررسید با بهترین قیمت

تقویم رومیزی با تنوع شکل و اندازه

خرید انواع تقویم و سررسید با بهترین قیمت

یک ایده برای یک خرید خوب!

معمولا در خرید عمده انواع تقویم و سررسید و چاپ تبلیغاتی آنها، تیراژ بالا مد نظر خواهد بود و قیمت عمده با تک فروشی و تیراژ پایین متفاوت خواهد بود.

و دغدغه بسیاری از عزیزان، ثبت نشدن سفارشات تقویم وسررسید و چاپ آن به دلیل تعداد کم تر از عرف عمده میباشد.

خرید انواع تقویم و سررسید با بهترین قیمت

 

 

یک راهکار برای استفاده از قیمت ها و مزایای چاپ عمده ولی تیراژ پایین این میباشد که؛ تمام سفارشات خود اعم از تقویم، سررسید انواع سالنامه، تقویم دیواری و طراحی و چاپ را از یک مجموعه به صورت یکجا سفارش دهید و در این صورت اگر هم تعداد هر کدام از سفارشات شما کمتر از تعداد عرف عمده فروشی باشد با جمع همه سفارشات مختلف جبران خواهد شد و مشکلی برای چاپ و تیراژ چاپخانه به وجود نخواهد آمد.

 

 

خرید انواع تقویم و سررسید با بهترین قیمت
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
خرید پوشه دکمه دار+کارخانه تولید و عرضه پخش