خرید پوشه دکمه دار+کارخانه تولید و عرضه پخش

خرید پوشه دکمه دار، بصورت عمده و مستقیم و بدون واسطه از کارخانه و تولیدی، چه مزایا و معایبی دارد؟ آیا میتوان قیمت واقعی کارخانه و تولیدی انواع پوشه دکمه دار را بدست آورد؟

پوشه پلاستیکی دکمه دار و تنوع کیفیت

پوشه پلاستیکی دکمه دار، در دنیای امروز بسیار مورد توجه و نیاز همه اقشار جامعه میباشد؛ از مراکز خدماتی، آموزشی،ادارات، سازمانها و غیره، همه و همه، با انواع پوشه های دکمه دار و سایز ها و مدل های مختلف آن سر و کار دارند.

پوشه های دکمه دار، با تنوع رنگبندی و طرح ومدل، تمام نیازها و سلیقه ها را مرتفع میکنند، کیفیت بالای انواع پوشه های دکمه دار امروز با سالهای قبل قابل مقایسه نیست، سابقا از متریالهای بسیار نازک و بی کیفیت در تولید انواع پوشه دکمه دار استفاده میشد اما امروز به لطف و مدد طراحان و تولیدکنندگان متریال ضخیم و با کیفیت و با دوام برای تولید انواع پوشه استفاده میشود.

خرید پوشه دکمه دار+کارخانه تولید و عرضه پخش

تنوع طرح و مدل پوشه دکمه دار ساده!

یکی از انواع مدلهای پوشه پلاستیکی دکمه دار، مدل ساده تک رنگ به صورت تک دکمه میباشد که؛ بسیار پر کاربرد و پر فروش است.

در این مدل از پوشه دکمه دار کیفیت بالای متریال پوشه و ضخیم بودن و کیفیت جوش پلاستیک استفاده شده در اتصالات و همچنین پرس دکمه با کیفیت، بسیار مد نظر بوده و عامل اصلی تغییر و تعیین قیمت آن میباشد.

متاسفانه برخی از تولیدکنندگان با استفاده از مواد و متریال ضعیف و یکبار مصرف، جوش پلاستیک و چاپ و پرس دکمه بسیار بی کیفیت را کار میکنند.

مشخصات یک پوشه دکمه دار ساده تک دکمه و تک رنگ با تنوع رنگبندی و طرح مات و براق، ضخامت استاندارد متریال پوشه و جوش پلاستیک قوی و پرس دکمه با کیفیت میباشد، و مجموع این عوامل با چاپ درجه یک و اعلا، تکمیل خواهد شد.

خرید پوشه دکمه دار+کارخانه تولید و عرضه پخش

خرید مستقیم از کارخانه و تولیدی پوشه دکمه دار چه مزایا و معایبی خواهد داشت؟

خرید انواع پوشه دکمه دار از دلالان و واسطه هایی که با قیمت های خارج از عرف بازار وارد تجارت و خرید و فروش شده اند،قطعا سود و صرفه مالی و تضمین کیفیت به همراه نخواهد داشت.

تولیداتی که به صورت ضعیف و بدون تعهد در بازار با قیمت های خارج از عرف بعضی ارزانتر و بعضی گرانتر عرضه میشوند، تنها باعث سرگردانی مخاطبانی هستند که قصد خرید مداوم و عمده انواع پوشه را دارند.

خرید از تولیدی های با سابقه و معتبر بازار و همچنین نمایندگی های فروش مورد اعتماد آنها در بازار، علاوه بر به صرفه بودن و اطمینان از کیفیت و دوام، باعث ثبات در قیمت و برنامه ریزی دقیق درباره خریدهای عمده، میباشد.

ارسال به موقع و تعهد دربرابر محصول مورد معامله و پیگیری آن از دیگر مزایای خرید از تولیدی های معتبر خواهد بود.

شاید بتوانیم با صراحت عنوان کنیم که این نوع از خرید معایبی را برای مخاطبان با سفارشات عمده نخواهد داشت.

خرید پوشه دکمه دار+کارخانه تولید و عرضه پخش

اگر خریدار عمده انواع پوشه دکمه دار هستید؛ یک نکته مهم را در ثبت سفارشات خود لحاظ کنید!

به طور معمول اکثر مخاطبان محترم که قصد خرید عمده انواع پوشه دکمه دار پلاستیکی را دارند، به ضخامت پوشه دکمه دار دقت کمتری میکنند، و این نکته بسیار تعیین کننده در قیمت و کیفیت را به سادگی در حاشیه خرید و معامله قرار میدهند.

انواع پوشه های تولید شده در بازار، در چهار ضخامت 120 میکرون، 130میکرون، 150میکرون و 200 میکرون میباشد؛ هر کدام از ضخامت ها با اختلاف قیمت و کیفیت بسیار بالا عرضه میشوند؛ بنابراین توجه به ضخامت انواع پوشه های پلاستیکی به نوع تولید و کیفیت آن و قیمت تمام شده آن مرتبط میباشد.

به طور مثال؛ پوشه های تولید شده 120 میکرون و 130 میکرون با توجه به تحمل پایین در برابر جوش پلاستیک عملا محصولی یکبار مصرف میباشند و اما ضخامت 150 میکرون با تفاوت قیمت بالاتر و البته کیفیت بسیار بسیار بالا، از تولیدات مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو مناسب و متناسب با هر سلیقه و بودجه مالی خواهد بود.

ضخامت 200 میکرون، با اختلاف قیمت بسیار بالاتر از 150 میکرون، برای مصارف خاص و معمولا نوع لاکچری تولیدات پوشه در نظر گرفته میشود.

بنابراین؛ اعتماد به مجموعه های باسابقه و مطمئن خواهد توانست بسیاری از دغدغه های شما عزیزان را مرتفع نماید.

 

 

 

خرید پوشه دکمه دار+کارخانه تولید و عرضه پخش
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
معرفی جلد پاسپورت طلقی+بهترین قیمت خرید