خرید سالنامه و سررسید 1403

خرید جدیدترین انواع سالنامه و سررسید 1403، به صورت عمده، (شمسی،قمری،میلادی)در جشنواره زمستانه زینو! به صرفه، آنلاین، با انواع چاپ طلاکوب و داغکوب، ارسال سریع و به موقع به سراسر ایران و تمام نقاط جهان!


خرید سالنامه و سررسید 1403!


خرید جدیدترین انواع سالنامه و سررسید عمده 1403، آسان و سریع! با مشاوران زینو در تماس باشید؛ تا بتوانید از مزایا و تخفیفات جشنواره زمستانه بهره‌مند شوید.


خرید جدیدترین انواع سالنامه و سررسید عمده 1403




انواع سالنامه و سررسید 1403 در بازار!


امسال هم همانند سالهای گذشته با متنوع ترین و با کیفیت ترین انواع سررسید و سالنامه، به استقبال سال نو خواهیم رفت.


سالنامه و سررسیدهایی با صحافی  و جلد گالینگوری و چرم مصنوعی و ترمو  و سلفون از عمده‌ترین طرح‌ها و مدل‌های انواع سررسید و سالنامه میباشد.


صحافی ته دوخت، و صحافی ته چسب از صحافی‌های رایج در طرح‌های امسال هستند؛ و چاپ طلاکوب و طلاتوگود همچنان در صدر سفارشات درخواستی مخاطبان عزیز است.


چاپ داغکوب هم به عنوان چاپی زیبا و جذاب، مورد استقبال مخاطبان عزیز قرار گرفته است.


انواع پلاک ها و حکاکی روی پلاک هم توانسته در مقایسه با چاپ طلاکوب مورد توجه و استقبال قرار گیرد؛ مخاطبان عزیز می‌‎توانند با ثبت سفارشات خود چاپ تبلیغاتی و حک لیزری خود را بروی انواع تقویم و سررسید و سالنامه داشته باشند.


سررسیدهای قطع وزیری و اروپایی بیشترین آمار سفارشات در سالهای گذشته بودند.




سررسیدهای پلاک‌دار


بهترین زمان خرید سررسید و سالنامه 1403  


دوستان و مخاطبان عزیز این مورد را در نظر داشته باشید که در حوزه محصولات تبلیغاتی، هرچه ثبت سفارشات به پایان سال شمسی نزدیک‌تر شود، سرعت تولید و ارسال پایینتر می‌آید!


به دلیل حجم بالای سفارشات در ماه‌های پایانی زمان تحویل از 7 الی 8 روز کاری به 10 الی 12 روز افزایش می‌یابد. مشاوران زینو به مخاطبان محترم پیشنهاد دارند تا ثبت سفارشات خود را هرچه سریعتر ثبت نمایند زیرا که در روزهای شلوغ سال، ارسال محصولات با باربری‌ها و تیپاکس با تاخیر جدی همراه خواهد شد.


با دریافت کاتالوگ و قیمت‌های به روز محصولات تبلیغاتی و تقویم و سررسید و سالنامه، در سریعترین زمان ممکن، اقدام به خریدی به صرفه و مناسب نمایید.


مشاوران زینو (جلدساز) به عنوان تاجرانی که سال‌هاست در این حوزه فعالیت تولیدی انجام می‌دهند؛ شما را در جهت خریدی متناسب با معیارها و خواسته‌های مالی و کیفی راهنمایی خواهند نمود.




چطور چاپ اختصاصی کم هزینه‌تری برای سررسید و سالنامه داشته باشیم؟!!


همانطور که می‌دانیم؛ چاپ اختصاصی انواع تقویم و سررسید و سالنامه با هزینه‌های بالایی همراه می‌باشد.


چاپ روزانه و صفحه‌ای سررسید به صورت اختصاصی، در سالهای اخیر با وجود بالارفتن هزینه‌ها محدودتر شده است؛ از این رو مشاوران زینو به مخاطبانی که نمی‌توانند متناسب با شرایط مالی بالا، ثبت سفارشات اختصاصی داشته باشند پیشنهاد ویژه‌ای دارد.


چاپ روی جلد و یا حک لیزری روی جلد سالنامه و سررسید و تقویم به نام و لوگو اختصاصی شما عزیزان با هزینه بسیار بسیار محدودتر انجام می‌شود و در واقع شما مخاطبان عزیز تنها با هزینه چاپ روی جلد می‌توانید خریدی به صرفه برای هدایای تبلیغاتی سال نو داشته باشید.



خرید سالنامه و سررسید 1403
Administrator 16 مارس 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
کیف چرم
خرید کیف پول چرم زنانه