کیف جلد مدارک خودرو کویری خام

کیف جلد مدارک خودرو کویری خام از جمله محصولات تبلیغاتی بسیار پر فروش است که هم بصورت خام و هم همراه با چاپ بیشترین تقاضا را در بین مخاطبان محصولات تبلیغاتی دارد.
جلدهای مدارک کویری یکی از معدود طرحهای تولیدی در زمینه جلدهای بیمه است که می توان آن را بصورت نرم و بدون مقوا یا شومیز تولید نمود و به همین دلیل از قابلیت انعطاف بالا و نرمی خاصی برخوردار است بگونه ای که با گذاشتن و برداشتن داخل جیب دچار هیچگونه شکستگی و خمیدگی و یا هر گونه تغییر حالت نخواهد شد. به همین جهت بسیاری از سفارش دهندگان آن را به عنوان گزینه اصلی برای انتخاب خود قرار می دهند.
جلدهای مدارک کویری می توانند بصورت ساده و یا با قابلیتهای بیشتر نظیر کیف پول تولید گردند. همچنین اگرچه اغلب این نمونه از جلد بیمه نامه بدون مقوا و شومیز تولید میشود ولی بنا به سلیقه و سفارش مشتری امکان تولید جلد مدارک کویری بصورت شومیزی و یا مقوادار نیز وجود دارد که طبیعتا قیمت تمام شده آن بیشتر خواهد بود.
گروه تولیدی تبلیغاتی زینو با در اختیار داشتن امکانات لازم، کلیه سفارشات خود را بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان و متناسب با سطوح بودجه ای گوناگون طراحی و تولید مینماید.
کیف جلد مدارک خودرو

کیف جلد مدارک خودرو کویری خام
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
قیمت چاپ جلد مدارک بیمه ماشین