قیمت جلد عابر بانک چسبی

قیمت جلد عابربانک چسبی، در سال جدید طبق رسم همه ساله با تغییرات متناوبی همراه بوده است!
جلد عابربانک چسبی با چه ویژگی هایی میتواند، بادوام و مقرون به صرفه باشد؟

قیمت جلد عابربانک چسبی و دفترچه یادداشت سیمی، با توجه به زیر و رو شدن بازار و تولید کشور و بی ثباتی بی نظیر قیمت ها، با تغییرات روزانه و هفتگی مواجه بوده است؛ از آنجا که ثبات قابل ملاحظه ای در قیمت ها وجود ندارد، از درج قیمت محصولات تبلیغاتی و انواع جلد عابربانک، در سایت معذور خواهیم بود.
لذا با ابراز تاسف، خواهشمند است؛ برای اطلاع از وضعیت قیمت ها با مشاورین مجموعه زینو تماس حاصل نمایید.

قیمت جلد عابر بانک چسبی
یک جلد عابربانک ویژه!

بسیاری از دوستان و مخاطبان عزیز، برای خرید عمده جلد عابربانک و دفترچه یادداشت سیمی کوچک، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی، ارازن بودن و کارایی مختصر و بادوام را از یک جلد عابر متصور میشوند.
در واقع مشخصات یک محصول تبلیغاتی در همین سه اصل خلاصه میشود؛ استفاده از متریال بادوام و ارزان از ویژگی های مورد استقبال مخاطبان محترم میباشد.
برای ارائه جلد عابربانک با ویژگی های مورد پسند، طراحی و دوام تولید، در بسیاری از مجموعه های تولیدی و تبلیغاتی با خلاقیت و مهارت بالای تولید عرضه میشود. تنها یک مجموعه مطمئن و با سابقه میتواند در هر شرایط و نابهنجاریهای بازار رضایت مخاطبان محترم را بدست آورد.

معرفی یک متریال تولید جلد عابربانک!

یکی از انواع چرم های مصنوعی که جهت تولید انواع جلد ها در بازار مورد استفاده قرار میگیرد، چرم مصنوعی آهویی میباشد.
دوام و کیفیت بالا و قیمت متناسب با شرایط فعلی، از ویژگی های این نوع چرم محسوب میشود. تنوع رنگی چرم آهویی بسیار زیبا و جذاب است و قابلیت تولید پرسی و دوختی در چرم آهویی امکان پذیر خواهد بود.

قیمت جلد عابر بانک چسبی

عابربانک چسبی، دکمه ای، آهنربایی!

بستگی به سلیقه مخاطبان عزیز، با اختلاف قیمت کمی میتوان هر کدام از مدل های عابربانک چسبی یا عابربانک دکمه دار و یا عابربانک آهنربایی را سفارش داد.

قیمت جلد عابر بانک چسبی

قیمت جلد عابر بانک چسبی
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
قیمت چاپ طلاکوب کیف جلد مدارک دوختی