قیمت جلد دفترچه بیمه تلقی در مشهد

قیمت جلد دفترچه بیمه درمانی در انواع تلقی و چرمی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ آیا امکان خرید جلد دفترچه بیمه درمانی تبلیغاتی در مشهد وجود دارد؟

یکی از موثرترین و در عین حال به صرفه ترین کالاهای تبلیغاتی در حوزه سلامت و درمان، استفاده از جلد دفترچه بیمه درمانی و دفترچه یادداشت سیمی میباشد. جلد دفترچه بیمه در دو نوع چرمی و عکسدار یا تلقی تولید میشود ولی بیشتر کسانی که قصد استفاده تبلیغاتی از این محصول دارند، نوع عکسدار یا تلقی آن را انتخاب میکنند و با ایجاد یک طرح تبلیغاتی حرفه ای روی جلد و چاپ تمام رنگی آن، جلوه بسیار زیبا و تاثیر گذاری از یک تبلیغات هدفمند ارائه مینمایند.

در حالت کلی جلدهای دفترچه تلقی و دفترچه یادداشت سیمی کوچک از قیمت پایین تری نسبت به جلدهای چرمی برخوردار هستند و همین امر سبب شده است تا جهت استفاده برای تبلیغات، مقرون به صرفه بوده و مورد استقبال مشاغل مختلف در حوزه سلامت قرار گیرد.

با توجه به تولید این محصول در تهران، بسیاری از مصرف کنندگان در شهرهای مختلف از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، کرمان، تبریز، ارومیه و بسیاری دیگر از شهرهای کشور، میتوانند به سادگی و کمتر از چهل و هشت ساعت پس از آماده شدن سفارش، آن را در شهر خود تحویل بگیرند.

قیمت جلد دفترچه بیمه تلقی در مشهد
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
پخش جلد مدارک تبلیغاتی ارزان در تهران