قیمت جلد مدارک تبلیغاتی ارزان

قیمت جلد مدارک تبلیغاتی ارزان و با کیفیت را از کدام مرجع فروش پیگیری میکنید؟ آیا با افزایش قیمت ها توانسته اید جلد مدارک تبلیغاتی مورد نظر را تهیه نمایید؟

همانطور که مستحضر هستید؛ با افزایش قیمتها و رشد بی سابقه محصولات تبلیغاتی، مانند انواع جلد مدارک بیمه، انتخاب برای تهیه یک هدیه تبلیغاتی مناسب، بسیار سخت شده است.
معمولا در این ایام با شوک قیمتها، تولید کننده ها در معرض ضرر و زیان بسیار زیاد هستند. یک تولید کننده با اعتبار، نمیتواند کیفیت پایین را در خط تولیدی خود قرار دهد.
اما متاسفانه؛ هستند کسانی که با قیمت پایین تر از عرف بازار، کیفیت نامرغوب به دست مخاطبان میرسانند.
ارزانتر از این جلد مدارک بیمه نداریم!!!

قیمت جلد مدارک تبلیغاتی ارزان
در حال حاضر، با وجود تنوع طرح و متریال بسیار بالا در بازار، جلد های مدارک بیمه دو برگی و چهار برگی موجود، کمتر از 3000 تومان نیست.
چه نوع چرمی برای این جلد مدارک بیمه ارزان استفاده شده؟؟؟

قیمت جلد مدارک تبلیغاتی ارزان
ولی با توجه به کیفیت قابل قبول یک مدل جلد مدارک بیمه نامه با چرم پشت پارچه و نوع پرسی بدون مقوا را تولید کرده ایم؛ تمامی متریال با کیفیت را برای استفاده و بسیار کاربردی، لحاظ نمودیم.
کیفیت برگ وسط جلد مدارک بیمه ارزان؟؟؟

قیمت جلد مدارک تبلیغاتی ارزان
برگ های وسط استفاده شده، از جنس مات (به اصطلاح) کامپیوتری میباشد؛ و جوش پلاستیک با کیفیت و با دوامی برای این مدل در نظر گرفته شده است.

رنگ بندی محدود یا متعارف!

قیمت جلد مدارک تبلیغاتی ارزان

آیا در مدل جلد مدارک بیمه با قیمت ارزان، تنوع رنگ هم وجود دارد؟ جذابیت و مرغوبیت رنگ ها در این مدل از جلد بیمه، نطر مخاطبان عزیز را جلب کرده است؟ مسلما هنگامی که از یک طرح و مدل جدید برای مخاطبان عزیز صحبت میشود؛ اطمینان از کیفیت و تنوع رنگ و مرغوبیت مناسب برای استفاده کاربردی، در تمام جهات لحاط شده است. جلد بیمه نامه ارزان با کیفیت مناسب، قابلیت انواع چاپ را دارد و جذابیت بالایی به این محصول تبلیغاتی خواهد داد.
یک پیشنهاد!!!
اگر برای هدایای تبلیغاتی موسسه خود به دنبال جلد مدارک بیمه خودرو با کیفیت کاربردی و مناسب، و قیمت ارزان هستید؛ بدون هیچ معطلی برای سفارش آن اقدام نمایید!
تنوع رنگ و کیفیت مناسب و همچنین انتخاب چاپ جذاب میتواند نظر شما را کاملا جلب نماید.

قیمت جلد مدارک تبلیغاتی ارزان
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
خرید انواع سر رسید تبلیغاتی 1400