قیمت عمده کیف مدارک دوختی دکمه دار

قیمت عمده کیف مدارک دوختی دکمه دار و دفتر سیمی 60 برگ، با توجه به نوسانات بازار تولید در ماههای اخیر ثابت نبوده است؛ اما با توجه به اینکه مجموعه زینو قیمت منطقی برای کیفیت بالای تولیدات خود در نظر می گیرد و همیشه مورد تحسین و حمایت مصرف کنندگان بوده است؛ پیشنهاد داریم با مشاوران زینو به صورت آنلاین درتماس باشید.

قیمت عمده کیف مدارک دوختی دکمه دار، با توجه به متریال بسیار با کیفیت و طرح بسیار خاص و نمونه، قیمت حداقلی محسوب می شود.

قیمت عمده کیف مدارک دوختی دکمه دار

متغیر های قیمت، در تولید انواع جلد بیمه نامه و کیف مدارک بسیار زیاد است؛ نوع جنس تولید شده، نوع دوخت و نخ مورد استفاده، جنس برگ های وسط که تفاوت قیمت بالایی دارد! و علاوه بر این ها، طرح و مراحل دوخت که بسیار در قیمت تمام شده موثر خواهد بود. در واقع اگر تفاوت قیمت برای شما مطرح است؛ می بایست تمام این متغیر ها و ده ها متغیر دیگر را مد نظر قرار دهید! البته که تخصص این امر به سادگی نخواهد بود.

راه حل مناسب و به صرفه!

قطعا به جهت بررسی و تعیین قیمت مناسب و خریدی به صرفه، بهترین گزینه، اعتماد به گروه تولیدی و تبلیغاتی با سابقه و مطمئن می باشد. یر متاسفانه بسیاری از واسطه ها با قیمت های غیر واقعی فضای بازار را ملتهب و غیر واقعی نشان میدهند. در این میان هستند موسسه ها و تولیدی هایی که با شرافت و کیفیت بالا بهترین ها را برای مخاطبان عرضه می نمایند.

قیمت عمده کیف مدارک دوختی دکمه دار

یک ویژگی ناب!

کیف های دوختی دکمه دار و دفترچه خاطرات مرینت، با طراحی منحصر به فرد به طور ویژه خاص هستند. کیفیت بالای چرم یونیک و دوخت سراجی و ریز کیف های مدارک دکمه دار، وجه تمایز بارز در تمام مدل های موجود در بازار می باشد. تعداد جیب ها و کیفیت برگ های وسط، بسیار کاربردی و دقیق طراحی شده اند. دکمه زیبا و مقاوم یک کیف پول همه کاره را به ما تحویل می دهد.

قیمت عمده کیف مدارک دوختی دکمه دار

با توجه به نوسان قیمت ها برای اطلاع دقیق از قیمت روز و ثبت سفارشات با واتساپ 09120330877 در تماس باشید.

قیمت عمده کیف مدارک دوختی دکمه دار
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
خرید و چاپ پاکت کرافت