سفارش خرید اینترنتی عمده کیف پول چرم

این روز ها بسیاری از بانوان علاقه مند به خرید اینترنتی کیف پول و لوازم دیگر هستند که می توانند اطلاعات کامل را مطالعه کنند و با خیالی آسوده محصول مورد نظر را خریداری کنند.

انواع کیف پول های چرم زنانه

همانطور که می‌ دانید کیف پول ‌هایی که از چرم تولید می‌شوند انعطاف بسیار بالایی دارند و شما عزیزان می‌توانید با خیالی آسوده آنها را مورد استفاده قرار دهید و باید بدانید که این محصولات انواع بسیار مختلفی دارد.

کیف پول‌هایی که دارای دو قسمت هستند و به یکباره تا می‌شوند و به نسبت کیف پول های دیگر از ضخامت کمتری برخوردار هستند کیف پول bi fold wallet گفته می شود.

اما کیف پول‌ هایی که به صورت عمودی در جیب قرار می‌گیرند و جنس آن ها ضخیم‌ تر هستند فضای بیشتری دارند که به آن ها کیف پول tri fold wallet گفته می شود.

برخی از کیف‌ها طراحی بسیار مخصوصی دارند که در جیب جلو قرار می‌گیرند و جایگاهی برای اسکناس ندارد و فقط مختص به کارت‌های بانکی می‌باشد، اگر قصد دارید اسکناس‌ های خود را در آن قرار دهید باید آن را تا کنید که نام آن ها Front pocket wallet می باشد.

تا به حال دقت کرده‌اید که برخی از کیف پول‌ها دارای زیپ می‌باشند که طراحی و ساخت آنها به گونه‌ای است که شما می‌توانید به راحتی آن ها را در جیب خود قرار دهید به آنها کیف L-zip wallet می گویند و متناسب برای بانوان عزیز می باشد.

کیف پول wristlet یک طراحی بسیار متفاوت دارد و متناسب بانوان عزیز است که به وسیله یک بند به دور دست بسته می‌شود و فضای بسیار زیادی دارند که بانوان عزیز می‌توانند وسایل ضروری مانند گوشی، کارت‌های بانکی و پول‌های نقد را در آن جای دهند.

بازه قیمتی خرید کیف پول چرم زنانه

بازه قیمتی این کالا بین ۱۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان به صورت متغیر است که بستگی به سایز کیف پول چرم زنانه دارد.

شما مشتریان عزیز باید در نظر داشته باشید که این کیف پول‌ها به دلیل داشتن کیفیت درجه یک از قیمت زیادی برخوردار می باشد.

متغیر بودن قیمت متریال این محصولات سبب می‌شود که گاهاً قیمت این محصولات متفاوت باشد که شما عزیزان باید دقت و توجه بسیار زیادی به آن داشته باشید.

از نظر اقتصادی اگر بخواهید این محصولات را مورد مقایسه قرار دهید باید گفت اگر با یک بار هزینه کردن این محصول را با قیمت بیشتری تهیه کنید می‌توانید آن را در طول روز آن را مورد استفاده قرار دهید.

مدل های کیف پول چرمی زنانه

کیف پول چرمی زنانه دارای مدل های بسیار مختلفی است که توانسته بانوان عزیز را جذب خرید از این محصول کند.

مدل کوچک این محصول برای کیف ‌های کوچک می ‌باشد فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و بانوان عزیز می ‌توانند آن را متناسب با نیاز خود برگزینند.

کیف پول‌ های متوسط فضای بزرگتری دارند که به صورت مستطیل شکل تولید شده‌اند و شما می‌توانید آن را در جیبتان به راحتی جای دهید.

یکی دیگر از کیف پول‌ های کتی ابعاد کوچک ‌تری دارند و به شکل مربع دوخته شده است که متناسب برای کارت ‌های بانکی و پول نقد می‌باشد.

این محصولات دارای رنگ بندی‌های مختلف است که شما می‌توانید آن را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید و رنگ این محصولات بسیار شفاف می‌باشد که ماندگاری بسیار بالایی دارد و باید گفت رنگ ‌های تیره این محصول دیرتر کثیف می شوند.

نحوه تمیز کردن کیف پول چرمی کاملاً متفاوت است و شما حتماً باید آن را با یک دستمال نیمه مرطوب آن را تمیز کنید تا مانند روز اول شفاف و تمیز شود.

اما باید گفت مراقبت‌ های لازم اهمیت بسیار بالایی دارد که طول عمر کیف چرم را چندین برابر می‌کند و آن را باید از تابش مستقیم نور خورشید دور نگه دارید.

تمامی کیف پول ‌های چرم دارای گارانتی‌های ۶ ماهه تا ۱۲ ماه هستند که شما عزیزان می ‌توانید به راحتی آن ها را استفاده کنید و در صورت پوسته شدن چرم روی محصولات آن را بازگردانید و یک کیف پول جدید تحویل بگیرید.

کیف پول چرم دست دوز زنانه شیک

کیف پول‌های چرم که به صورت دست دوز ده می‌شوند با نخ ‌های بسیار کلفت تولید شده‌ اند که بیت این محصول را چندین برابر می‌کند و شما عزیزان می‌ توانید به راحتی آن را مدت زمان طولانی استفاده کنید و برای ماندگاری بالای این محصول کافیست یا آن را هر از گاهی چرب کنید.

این محصول با چرم‌های ساده و طرح‌دار تولید شده است که بیشترین کیفیت را به خود اختصاص داده و شما مشتریان عزیز می‌توانید آن را متناسب با سلیقه خود برگزینید.

با شناخت بهتر کیف پول چرمی زنانه می‌توانید یک محصول فوق العاده عالی را انتخاب نمایید دانستن مزیت‌های این کیف پول سبب می‌شود انتخاب برایتان ساده گردد.

کیف پول چرمی در رنگ‌ ها و ابعاد های بسیار مختلف موجود است که می‌ توانید آن را متناسب با فضای کیف خود انتخاب کنید.

این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما و رطوبت دارد باعث می‌شود که شما بتوانید مدت زمان طولانی آن را مورد استفاده قرار دهید.

این محصولات از جنس چرم طبیعی می‌باشند و اگر آن را به درستی استفاده کنید می‌توانید مدت زمان بیشتری آن را داشته باشید.‌

یکی از مواردی که باعث می‌ شود بسیاری از بانوان به دنبال خرید این کیف چرم می‌باشند انعطاف پذیری این کیف است و با ساختاری که دارند می توان با خیال راحت کارت های بانکی را درون آن قرار داد.

قیمت کیف پول چرمی با توجه به فضای داخلی و متریال آن متغیر است که شما عزیزان باید دقت و توجه بسیار زیادی به این موارد داشته باشید تا بتوانید یک خرید بسیار عالی و ایده آل را تجربه کنید.

ابعاد کیف پول از موارد تاثیرگذار بر قیمت این محصول می‌باشد که شما باید دقت و توجه بسیار زیادی به این موارد داشته باشید تا خریدتان را به طور دقیق و کامل انجام دهید.

تمامی محصولات با بهترین متریال موجود در بازار تولید شده‌اند که از کیفیت خوبی برخوردار هستند و شما عزیزان می‌توانید محصولات مد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

سفارش خرید اینترنتی عمده کیف پول چرم
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
قیمت کیف پول چرم مردانه دست دوز