تولید جلد شناسنامه چرمی تبلیغاتی جدید

تولید جلد شناسنامه و پاسپورت و دفتر لوحه نویسی با طرح جدید و چرمی برای استفاده تبلیغاتی کجا و با چه قیمتی پخش میشود؟ جلد شناسنامه و پاسپورت چه تفاوتهایی با یکدیگر دارند؟

تولید جلد شناسنامه از گذشته تا به امروز تفاوتهای بسیاری داشته است. این تفاوتها عمدتا با توجه به تغییر سایز و ابعاد شناسنامه ها صورت گرفته و تا حدودی نیز تغییرات ناشی از طرح و جنس آن بوده است بطوریکه تا به امروز این تغییرات به جایی رسیده است که جلد شناسنامه و پاسپورت تقریبا با یک ابعاد تولید میشوند و به همین جهت با سفارش این محصول میتوان در چند مورد از آن بهره برداری نمود.

از آنجاییکه جلدهای شناسنامه کاربرد بیشتری پیدا کرده و برای گذرنامه و پاسپورت نیز مورد استفاده قرار میگیرند، بسیاری از صاحبان مشاغل بخصوص در زمینه گردشگری و هتل داری و نیز آژانسهای فروش بلیط، آن را گزینه مناسبی برای تبلیغات و معرفی کالاها و خدمات خود ارزیابی کرده و بصورت اختصاصی اقدام به سفارش و تولید جلد شناسنامه و پاسپورت نموده اند همچنین دفتر کلاسوری میکرو  با توجه به امکان چاپ اختصاصی برای سفارش دهندگان، معرفی کالاها و خدمات برای آنها به بهترین شکل ممکن اجرایی گردید.

تولید جلد شناسنامه

 

تولید جلد شناسنامه چرمی تبلیغاتی جدید
Administrator 17 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
جلد بیمه نامه ثالث خودرو چرمی