قیمت خرید کیف عابربانک تکی + عکس

قیمت خرید کیف عابربانک تکی، برای سفارشات تیراژ بالای بانکها و موسسات مالی و اعتباری، در جشنواره زمستانی زینو (جلدساز) اعلام شد! جهت ثبت سفارش، با مشاوران زینو درتماس باشید.

قیمت خرید کیف عابربانک تکی، با کیفیت مناسب و کاربرد بالا، با حداقل هزینه جهت تبلیغاتی پرتیراژ، به روزرسانی شد؛ طراحان مجرب زینو متناسب با قیمت تمام شده یک کیف عابربانک تک کارته با کیفیت، محصولی به صرفه طراحی و ارئه نموده اند.

کیف عابربانک تک کارته دوختی یا پرسی!

انواع مختلفی کیف عابربانک تک کارته، در بازار تولید میشود؛ انواع طرح های دوختی و انواع جلدهای عابربانک پرسی، که هر کدام دارای خصوصیات و کیفیت های متفاوت میباشند.

تولید با متریالها و طرحهای خاص و با کیفیت اعلاء، و به طبع قیمت های بالاتر؛ و تولید ساده ترین و ارزانترین نوع جلد و کیف عابربانک تک کارته، با قیمت بسیار مناسب و البته کیفیت کاربردی و متناسب!

معمولا قیمت و کیفیت کیف عابربانک دوختی بالاتر میباشد؛ و اما در این میان کیف عابربانک پرسی با کیفیت و متریال بسیار مناسب، قیمت ارزانتری دارد.

معمولا کیف عابربانک تک کارت با چه چرمی تولید میشود؟

انواع کیف عابربانک تبلیغاتی معمولا با تیراژ بالا با متریال چرم مصنوعی تولید میشود؛ و انواع چرم مصنوعی متداول برای تولید با کیفیت جلد عابربانک و کیف های عابربانک، چرم مصنوعی یونیک، آهویی، شرانک، استفاده میشود.

انتخاب چرم مورد استفاده، برای تولید کیف عابربانک، به سلیقه مخاطبان و هزینه درخواستی آنها ارتباط خواهد داشت.

تولید کیف عابربانک با انواع چرم طبیعی با تیراژ بالا، با درخواست مخاطبان محترم، در مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو صورت میپذیرد.

کیف عابربانک با انواع چرم مصنوعی و رنگبندی متنوع

حداقل و حداکثر تیراژ کیف عابربانک تک کارت در جشنواره زمستانی زینو چه مقدار میباشد؟

همان طور که مستحضر هستید؛ در ایام پایانی هر سال شمسی و میلادی، میزان و حجم بالایی از سفارشات هدایای تبلیغاتی، توسط کمپانی ها و موسسات و ادارات و سایر صنوف، انجام میشود.

ترافیک و حجم بالای سفارشات در فصل پایان سال، باعث شده است تا شرایط ویژه ای را برا ی مخاطبان محترم در نظر داشته باشیم؛ دوستان و عزیزانی که سفارشات خود را در دیماه و بهمن ماه، ثبت مینمایند و ثبت سفارش خود را به روزهای اسفندماه واگذار ننمایند؛ در طرح تخفیف جشنواره زمستانی زینو شرکت خواهند کرد.

حداقل ثبت سفارشات انواع محصولات چرم مصنوعی زینو، 200 عدد میباشد.

 


قیمت خرید کیف عابربانک تکی + عکس
Administrator 3 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
سفارش جلد عابربانک ارزان