فروش کیف مدارک دکمه داربصورت ویژه

فروش کیف مدارک دکمه دار و دفترچه یادداشت سیمی بصورت ویژه، در ماههای پایان سال در مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو انجام میشود؛ آیا کیفیت و قیمت کیف مدارک دکمه دار جدید با نوع چسبی آن تفاوت بسیار دارد؟ انتخاب کیف مدارک و بیمه نامه دوختی دکمه دار جدید، پیشنهاد به صرفه، گروه زینو به شماست!

کیف مدارک مرسوم در بازار

فروش کیف مدارک دکمه دار، خصوصا در ماههای منتهی به سال جدید، افزایش چشمگیری دارد؛ از این رو معرفی کامل با قیمت تمام شده عرف بازار و کیفیت این محصول کاربردی و تبلیغاتی و مقایسه آن با سایر محصولات مشابه مانند مدلهای چسبی  و انواع پرسی، ضروری به نظر میرسد.

کیف مدارک دکمه دار دوختی و کیفیت تولید آن!

کیف مدارک دکمه دار دوختی، یکی از انواع کیف مدارک است که، با چرم مصنوعی تولید و به بازار عرضه میشود؛ تولید این محصول کاربردی و تبلیغاتی بصورت دوختی و با دوخت ظریف و ریز و البته با نخ سراجی میباشد که این یکی از ویژگیهای برند زینو(جلدساز) محسوب میشود.

چرم مصنوعی به کاررفته در این مدل از کیف مدارک، معمولا از بهترینها و با کیفیت بالا، استفاده میشود؛ چرم یونیک و چرم آهویی و شرانگ، با تنوع رنگبندی بسیار زیبا و جذاب، تولید با کیفیت این محصول را کامل میکنند؛ تعدد مناسب جای کارت عابربانک و حتی پول نقد و جای مناسب برای سایر مدارک شخصی و مدارک اتومبیل، کیف مدارک دکمه دار دوختی را به یک کیف پول همه کاره تبدیل نموده است.

تفاوت کیف مدارک دکمه دار با نوع چسبی!

کیف مدارک چسبی موجود در بازار به صورت سه لتی و بصورت کاملا حرفه ای و با کیفیت طراحی و تولید شده است؛ به عنوان کیف پول همه کاره، توانسته با کیفیت بالایی که تولید میشود، جایگاه خود را در بین تمام محصولات تبلیغاتی به ثبات برساند.

چرم مورد استفاده در تولید کیف مدارک چسبی، چرم یونیک، چرم آهویی و چرم شرانگ میباشد، و در دو نوع دوختی و پرسی در بازار عرضه میشود.

از لحاظ کیفیت و دوخت بسیار منحصربه فرد؛ کیف مدارک دوختی و دکمه دار کاملا شبیه هم میباشند و تفاوت آنها در تعداد جای کارت عابربانک و جیبهای  طراحی شده آنهاست.

کیف مدارک چسبی، با فضای بسیار زیاد و طراحی بسیار کاملتر و البته قیمت تمام شده بالاتر، به عنوان یکی از قدیمی ترین محصولات لاکچری در بازار کیف مدارک و جلد، فروخته میشود؛ این در حالیست که؛ کیف مدارک دکمه دار با طراحی جدید و جای عابربانک و مدارک محدود تمام نیاز یک کیف پول را به صورت فشرده و به اصطلاح (جمع و جور) مرتفع میکند.

قیمت تمام شده کیف مدارک دوختی دکمه دار، کمتر از مدل چسبی میباشد.

چاپ انواع کیف مدارک دکمه دار و چسبی چگونه انجام میشود؟

انواع کیف مدارک دکمه دار و انواع چسبی و دفترچه یادداشت سیمی کوچک، با چرم مصنوعی آهویی و یونیک و شرانگ، قابلیت همه انواع چاپ های موجود در بازار را دارند؛ چاپ طلاکوب، داغکوب، طلاتوگود، سیلک، به صورت بسیار با کیفیت بروی انواع کیف مدارک انجام میشود.

قابل ذکر میباشد؛ در چاپهای طلاکوب، داغکوب، طلاتوگود، طراحی و ساخت کلیشه لازم و ضروری است و این هزینه مضاف بر سایر هزینه های تولید و چاپ کیف مدارک میباشد.

فروش ویژه پایان سال کیف مدارک دکمه دار!

پیشنهاد گروه زینو برای مخاطبان محترم، انتخاب با کیفیت و به صرفه تر میباشد؛ طراحی کیف مدارک دوختی دکمه دار، در سال گذشته، به دلیل افزایش بسیار زیاد متریال اولیه تولید و قیمت تمام شده بسیاری از محصولات دوختی و پرسی در حوزه کیف مدارک و جلد عابر، باعث شد؛ تا انتخاب کیفیت بالا با قیمت مناسب تری در دسترس مخاطبان عزیز زینو(جلدساز) قرار بگیرد و این موضوع مایه افتخار و مباهات گروه تولیدی و تبلیغاتی زینو محسوب میشود.

جهت دریافت کاتالوگ محصولات و قیمت به روز شده محصولات با مشاوران زینو در تماس باشید.


فروش کیف مدارک دکمه داربصورت ویژه
Administrator 3 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
خرید آنلاین کیف پالتویی دوختی عمده