فروش عمده کیف و جلد پاسپورت

فروش عمده کیف و جلد پاسپورت و عابربانک، در بازار بزرگ نهران، با سایر نقاط کشور تفاوت قیمت بالایی دارد؟ خرید بدون واسطه و مقرون به صرفه از تولیدی مطرح و باسابقه را تجربه نمایید.

فروش عمده کیف و جلد پاسپورت و خودکار هشت رنگ الوند به صورت آنلاین و ارسال سریع به همه نقاط کشور، مقرون به صرفه و بدون واسطه در زینو، توانسته درصد بالایی از سفارشات را رقم بزند؛ انواع جلد پاسپورت با متریالهای متفاوت، و قابلیت چاپ با کیفیت، با تیراژ بالا آمار بالایی از اعتماد و اطمینان خاطر را از شما مخاطبان عزیز برایمان به ارمغان آورده است.

کیف پاسپورت

همان طور که مستحضر هستید؛ کیف پول و عابربانک و مدارک و پاسپورت جامع و کاملی که همه نیازها را مرتفع مینماید؛ و هزینه تمام شده بالاتری را به نسبت دارد.

اما یکی از محصولاتی که بیشترین استقبال را برای تبلیغات و هدیه تبلیغاتی، داشته است؛ جلد پاسپورت و شناسنامه و کاغذ در کرج که جای عابربانک هم در آن درنظر گرفته شده است؛ میباشد. تنوع رنگ و دوخت زیبا و ریز و چرم اعلاء با قابلیت چاپ مناسب، ویژگی بارز این محصول میباشد.

دوختی یا پرسی!

همه شما عزیزان مطلع هستید که؛ کیف مدارک و انواع جلدهای بیمه نامه و پاسپورت و عابربانک که به صورت پرسی تولید و عرضه میشوند؛ نسبت به انواع تولید شده دوختی قیمت کمتری خواهند داشت و کیفیت پایینتری هم دارند؛ بنابراین دوام و کیفیت بالای نوع دوختی یک مزیت و نقطه قوت این سبک از انواع کیف پاسپورت خواهد بود، مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو با تمام تجربه و توان تولیدات پرسی خود را ارتقاء داده است و محصولی بسیار با کیفیت را روانه بازار نموده است.

نمونه جلد پاسپورت پرسی

علاوه بر این، در تولید انواع کیف و جلد پاسپورت و مدارک دوختی، برخلاف سایر تولید کنندگان این صنف از نخ سراجی اعلاء برای دوخت کار استفاده مینماید؛ که همین موضوع باعث شده است که محصولات دوختی زینو برند با کیفیت بالا از طرف مخاطبان محترم شناخته شود.

تفاوت قیمت در تهران و شهرستانها

معمولا در ثبت سفارشات مجموعه زینو سفارشات مربوط به سایر استانها و شهرهای دور و نزدیک بیشتر از حجم سفارشات داخل استان تهران میباشد و این خود تصدیق کننده به صرفه بودن خرید از بازار بزرگ تهران میباشد.

خرید عمده و ثبت سفارشات کلان با مجموعه های با سابقه و قابل اعتماد، به صرفه و تضمین شده خواهد بود.


فروش عمده کیف و جلد پاسپورت
Administrator 3 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment
فروش کیف مدارک دکمه داربصورت ویژه