بهترین پوشه دکمه دار رنگی + قیمت خرید عالی


بهترین پوشه دکمه دار رنگی + قیمت خرید عالی را بصورت عمده، فقط و فقط از مجموعه های با سابقه و مطمئن بخواهید؛ تا خریدی به صرفه و با کیفیت را تجربه نمایید. آیا قیمت های پایین تر از عرف بازار انواع پوشه های رنگی به صرفه تر هستند؟

دسترسی به بهترین انواع پوشه دکمه دار رنگی!

بهترین پوشه دکمه دار رنگی + قیمت عالی، در مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو در انواع سایز های مختلف و انواع طرح های دکمه دار و زبانه دار در حال عرضه به مخاطبان محترم میباشد.

پوشه های رنگی و ویژگی تنوع رنگ و طرح آنها

امروزه در سطح جامعه با توجه به بسیاری از خدمات، نیاز واقعی بخش عمده ای از عرضه محصولات، با انواع پوشه های دکمه دار و زبانه دار و با تنوع رنگی بالا شفاف و مات، مواجه هستیم.

پوشه های دکمه دار با کیفیت و دوام بالا، جهت حفظ و نگهداری از انواع خدمات و مدارک و اسناد، تولید و عرضه میشوند؛ مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو (جلدساز) تنوع بالا و کیفیت و دوام بسیار کاربردی را در عرضه انواع پوشه دکمه دار ارائه میدهد.

پرس دکمه های با دوام و بسیار محکم تنها با متریال 150 میکرون امکان پذیر خواهد بود و با ضخامت کمتر از این پوشه های تولید شده عملا یکبار مصرف میباشند و به هیچ عنوان کاربردی نخواهند بود.

پرس جوش پلاستیک قوی در انواع پوشه های دکمه دار، در صورت متریال کمتر از 150 میکرون انجام نمی شود.

انواع سایز های متنوع در طرح ها و رنگ های بسیار جذاب و بالا، نیاز مخاطبان محترم را تامین نموده است. سایز A4 به عنوان پر تیراژترین، سایز در انواع مختلف و رنگ های متنوع پوشه دکمه دار و زبانه دار میباشد.

فقط پوشه های با ضخامت پلاستیک 150 میکرون به بالا کیفیت استانداردی برای چاپ و پرس و دکمه را دارند

 

آیا قیمت پایین تر از عرف بازار در انواع پوشه های دکمه دار، به صرفه خواهد بود؟

در بازار بسیار گسترده انواع پوشه ها، قیمت های عرف بازار برای کیفیت بسیار بالا، کاملا مشخص میباشد و تمام مجموعه های تولیدی و تبلیغاتی با متریال با کیفیت، قیمت تمام شده مشخصی را اعلام مینمایند؛ در این میان هستند مجموعه هایی که بجای تولید با کیفیت و با دوام، از متریال بسیار نامرغوب و یکبار مصرف در تولید پوشه های دکمه دار رنگی استفاده مینمایند و این در نگاه اول ممکن است قابل تشخیص نباشد.

بنابراین با توجه به قیمت عرف بازار با قیمت گذاری پایین تر، بازار را تخریب و مخاطبان را سردرگم و متضرر مینمایند!

یک نکته برای خرید انواع پوشه دکمه دار رنگی، بصورت عمده!

شاید برای شما مخاطب عزیز جالب بوده باشد که؛ در انتخاب رنگبندی پوشه های دکمه دار با کیفیت رنگی در تیراژ بالا امکان سفارشات تک رنگ هم وجود دارد، و مخاطبان عزیز میتوانند در صورت ثبت سفارشات عمده، سفارش خود را بصورت تک رنگ و با هر چاپ مورد نظر دریافت نمایند.


 

بهترین پوشه دکمه دار رنگی + قیمت خرید عالی
Administrator 2 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment