فروش انواع پوشه دکمه دار عمده ارزان

فروش انواع پوشه دکمه دار و دفتر بله برون ساده عمده ارزان، بصورت آنلاین با مشاوره رایگان جهت ثبت خریدی مقرون به صرفه؛ در مجموعه تولیدی تبلیغاتی زینو، انجام پذیر میباشد؛ آیا خرید تیراژ بالا انواع پوشه دکمه دار همراه با چاپ با کیفیت، در زمان کوتاه قابل سفارش است؟

فروش انواع پوشه دکمه دار عمده؛ به قیمت مناسب و ارزان، رضایت مخاطبان محترم را جلب نموده است؛ علاوه بر قیمت مناسب که مد نظر مخاطبان عزیز در سفارشات است، کیفیت بالا و تنوع در پوشه های پلاستیکی و پارچه ای،دلیل قاطع جهت خریدی به صرفه و کامل میباشد.

 

دوام پوشه های پلاستیکی بالاتر است یا پوشه های پارچه ای؟

البته همان طور که مستحضر هستید؛ پوشه های پارچه ای با کیفیت میتوانند تا سالها مورد استفاده و کاربرد قرار بگیرند؛ اما در حال حاضر انواع پوشه های پلاستیکی بسیار با کیفیت و دوام بسیار بالا، جهت کاربرد و محاقظت از انواع اسناد و مدارک توصیه و استفاده میشود.

قطعا در بین انواع پوشه های پارچه ای مدل ها و طرح های بی کیفیت خیلی ارزان هم بفروش میرسد که واقعا یکبار مصرف هستند و قائده ماندگاری تبلیغات شما عملا یکبار مصرف خواهد شد، و این موضوع تمام هزینه های شما را برای تبلیغات به هدر خواهد داد!

کمترین تیراژ سفارش انواع پوشه و پاکت در مجموعه زینو چقدر است؟

معمولا دوستان و همکاران در مجموعه های معتبر و با سابقه، کمترین تیراژ سفارشات انواع پوشه و پاکت های پارچه ای و پلاستیکی و دفتر بولت ژورنال را کمتر از 5 هزار عدد، نمیتوانند ثبت کنند؛ اما در مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو این امکان برای مخاطبان عزیز به وجود آورده ایم تا؛ بتوانند حداقل سفارشات خود را داشته باشند؛ انواع پوشه های کاغذی با تیراژ بالای 1000 عدد ثبت سفارش میشود و انواع پوشه های پلاستیکی و پارچه ای هم با تیراژ 500 عدد ثبت سفارش میشود.

زمان تحویل!

زمان تحویل سفارشات در مجموعه تولیدی و تبلیغاتی زینو، به تیراژ سفارش و نوع چاپ بستگی خواهد داشت، معمولا برای سفارشات با حداقل تیراژ انواع پوشه پلاستیکی و پارچه ای 2 الی 3 روز کاری میباشد و برای انواع پاکت های کاغذی 7 الی 8 روز کاری زمان احتیاج است.


فروش انواع پوشه دکمه دار عمده ارزان
Administrator 2 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment