قیمت تقویم دیواری و سررسید از تولید به مصرف

قیمت تقویم دیواری و سررسید از تولید به مصرف، در بازار بزرگ تهران، در سال جدیدی میلادی و شمسی، با تخفیف ویژه اعلام شد! آیا خرید انواع تقویم و سررسید، از بازار بزرگ تهران برای مراکز استانها به صورت مستقیم و بدون واسطه به صرفه میباشد؟

قیمت تقویم دیواری و سررسید از تولید به مصرف، اگر با کیفیت بالا و ارسال سریع و به موقع همراه باشد؛ میتواند دغدغه ثبت سفارشات هدایای تبلیغاتی پایان سال را برای هر کس، تعدیل نماید.

تقویم دیواری و سررسید سال نو!

قطعا تمام اقشار جامعه با فرارسیدن سال نو، اقدام به خرید انواع تقویم و سررسید و سالنامه مینمایند. بسیاری از موسسات و کمپانی های مطرح، با خرید عمده و چاپ تبلیغاتی و اختصاصی انواع تقویم و سررسید و سالنامه، سال نو را با هدیه ای کاربردی آغاز مینمایند و در واقع نام خود را در تک تک روزهای سال، برای مخاطبان و دوستان خود یادآوری مینمایند.

تقویم دیواری و انواع آن!

با توجه به تولید بسیار بسیار با کیفیت انواع تقویم و سررسید و سالنامه در بازار تولید داخلی، متاسفانه شاهد واردات این محصول از خارج از ایران عزیز هستیم و بعضا با قیمت های بالاتر اقدام به خرید از این نوع کالا میکنند و تولید کننده داخلی مبایست با ضرر فراوان طعم ورشکستگی را از طرف هموطنان خود بچشد!

انواع تقویم دیواری به صورت تک برگ، چهار فصل، ماه شمار و روزشمار با متریال ها و چاپ متنوع تولید میشود.

یکی از انواع مورد پسند مخاطبان عزیز تقویم دیواری تک برگ چهارفصل حصیری میباشد؛ که با چاپ رنگی و بسیار متنوع عرضه و ارائه میشود.

از دیگر مدل های رایج تقویم دیواری تقویم های گلاسه گرم بالا ماه شمار میباشد که در قطع و اندازه های متفاوت چاپ و تبلیغات مد نظر مخاطبان بروی آن طلاکوب میشود.

سایز بندی و تنوع بسیار بالای انواع تقویم دیواری و چاپ آن، این امکان را به وجود میآورد تا مخاطبان عزیز بتوانند بنا به سلیقه و نظر خود انتخاب به صرفه را داشته باشند.

آیا خرید تقویم دیواری و سررسید (هدایای تبلیغاتی) مراکز استانها از بازار بزرگ تهران به صرفه میباشد؟

به عنوان مجموعه ای تولیدی و تبلیغاتی باسابقه، پیشنهاد ما خرید و استفاده از تمام ظرفیت های شهر و استان محل کار و سکونت شما عزیزان میباشد.

در واقع خرید از بازار بزرگ تهران، ارزانتر و با کیفیت و متریال متنوع تری میباشد؛ ولی گاها خرید از مجموعه های تولیدی و تبلیغاتی شهرهای کوچک، کمک به صنعت و اشتغال این افراد خواهد بود.

مجموعه زینو این افتخار را دارد تا با حمایت همه جانبه از تولید با کیفیت، سفارشات این مجموعه را به تولیدی های نوپا و با اصالت بسپارد.

 

سررسید سال جدید در طرح و رنگبندی متنوع

اگر قصد خرید تقویم دیواری وسررسید و سالنامه را دارید؛ به این نکته توجه فرمایید!

در بازار پایان سال، خرید با قیمت های کاذب و غیرواقعی باعث ایجاد دلزدگی و ضرر مالی بسیاری از مخاطبان عزیز میباشد.

اصالت و معتمد بودن مجموعه ای که با آن وارد مذاکره میشوید بسیار مهم میباشد(خصوصا در سفارشات تیراژ بالا) و در این هنگام گرفتار واسطه ها و دلالان سودجو نشوید!

مشاوران زینو(جلدساز) شما را در رسیدن به خریدی لذت بخش یاری میکنند.


قیمت تقویم دیواری و سررسید از تولید به مصرف
Administrator 2 آوریل 2024
برچسب‌ها
بایگانی
ورود to leave a comment