فروش جلد شناسنامه و پاسپورت چرم عمده


کارتریج پلی فسفات کارینو و پاسپورت چرمی در طرحهای جدید و با کیفیت و طراحی بسیار زیبا و متفاوت برای اولین بار به صورت عمده و ارسال سریع به تمام نقاط کشور، عرضه میشود.

جلد شناسنامه و پاسپورت یکی از محصولات بسیار کاربردی و مفید میباشد که میتواند هم به عنوان کالایی تبلیغاتی و هم به عنوان محصولی شخصی مورد استفاده قرار گیرد. ولی بطور کلی در ارتباط با مراکز تولیدی معمولا این محصول بصورت سفارش عمده و جهت مصارف تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد و با توجه به اطلاعات و تبلیغات سفارش دهندگان، انواع چاپ اعم از چاپ سیلک یا طلاکوب و داغی میتواند روی آن اجرا گردد. البته نوع چاپ مورد استفاده روی جلدهای تولیدی تا حد زیادی بستگی به جنس و مواد اولیه بکار رفته در تولید آن دارد و با توجه به اینکه اکثر متریالهای مورد استفاده در تولید جلد شناسنامه و پاسپورت از مواد چرم مصنوعی هستند، بهترین انتخاب برای چاپ تبلیغاتی میتواند طلاکوب و داغکوب باشد.

از نکات مهم دیگر در رابطه با کارتریج تاریخ زن توجه به تولیدات دوختی و پرسی میباشد که بطور کلی محصولات دوختی از رنج قیمتی بالاتری برخوردار هستند و البته از لحاظ کیفیت و کلاس کاری نیز در سطح بالاتری قرار میگیرند و برای افراد و مراکزی که به دنبال ارائه تبلیغات شکیل تری هستند، گزینه مناسبی محسوب خواهند شد.

 

جلد شناسنامه و پاسپورت چرمی جدید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید