خرید عمده تقویم رومیزی 1401

خرید عمده تقویم رومیزی 1401، را با تیراژ بالا، به روزهای پایان سال موکول نفرمایید! به صرفه و با کیفیت بالا چاپ تبلیغاتی انواع هدایای تبلیغاتی خود را سفارش دهید.

خرید عمده تقویم رومیزی 1401، با وجود طرح ها و قیمت های متنوع، باز هم درصد بالایی از سفارشات طرح های کلاسیک هستند. در همه سال ها، خریدهای سررسید و تقویم، تعداد بیشتر سفارشات کلاسیک و طرح های جا افتاده بوده است. گاها قیمت های پایین تر و طرح جدید و نو هم نتوانسته با بعضی از این طرح های کلاسیک رقابت داشته باشد.

خرید عمده تقویم رومیزی 1401

انواع تقویم های رومیزی رایج و پر فروش!

تقویم هایی که بصورت تیراژ بسیار بالا؛ در مدل تقویم رومیزی سفارش گرفته میشود؛ از طرح های پایه دار سلفونی 24 صفحه تا مدل پایه دار سلفونی جعبه دار، مخاطبان همیشگی خود را داشته و خواهند داشت.

 

تقویم رومیزی پایه دار سلفونی!

انواع تقویم های پایه دار رومیزی، بصورت سلفونی در بازار به فروش میرسد. تقویم های رومیزی بصورت 24 صفحه، گلاسه 200 گرم؛ با طرح ها و رنگ بندی های متنوع و جذاب با موضوع منظره، نقاشی، تخت جمشید، تصاویر سیاه و سفید، ماشین و آیات کلام الله مجید برای همه سلیقه ها و نیازها تنوع و طرح بندی دارد.خرید عمده تقویم رومیزی 1401

تقویم رومیزی جعبه یادداشت دار!

تقویم رومیزی جعبه یادداشت دار، از دیگر محصولات تقویم رومیزی میباشد که فروش بالایی دارد. تقویم رومیزی به صورت سلفونی است و برگه یادداشت دار است. برگه های یادداشت 10*10 میباشد و تقویم 24 صفحه گلاسه 200 گرم  برای برگه های تقویم در نظر گرفته شده است. طرح های مناظر ایران و مناظر جهان از طرح های این مدل است. و در نوع دیگر این طرح جای قلم هم لحاظ شده است.

تقویم رومیزی یادداشت دار جای قلم دار MDF!

تقویم رومیزی یادداشت دار جای قلم دار mdf ، با تعداد صفحات گلاسه 30 تا و یک قلم و برگه یادداشت، توانسته با توجه به جنس و متریال متفاوت پایه استقبال خوبی در میان مخاطبان عزیز داشته باشد. در این مدل با تنوع طرح پایه جذابیت و کارایی تقویم رومیزی صد چندان شده و جلوه مناسب تری به آن بخشیده است.

خرید عمده تقویم رومیزی 1401

انواع بسیار جذاب و کاربردی در تقویم رومیزی شاهد هستیم. برای اطلاع از کاتالوگ محصولات تبلیغاتی و انواع تقویم رومیزی و همچنین قیمت تمام شده عمده این محصول با واتساپ 09120330877 در تماس باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید