قیمت چاپ جلد بیمه نامه عمده

قیمت چاپ جلد مدارک بیمه نامه ماشین بخصوص برای مصارف تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت بوده و میتواند تا حد زیادی در ایجاد ذهنیت مثبت در مخاطبان تاثیر گذار باشد.
شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که چه ارتباطی بین قیمت و هزینه چاپ تبلیغاتی و اثر مثبت روی ذهن مخاطبان و جامعه هدف تبلیغات وجود دارد؟ در واقع قیمت چاپ روی محصولات تبلیغاتی و خودکار کیان عمده تابع دو عامل بسیار مهم میباشد، اول کیفیت و درجه مرغوبیت چاپ انجام شده که با فاکتورهای تعیین شده قابل سنجش و ارزیابی است و دوم نوع چاپ و یا به بیان بهتر زیبایی و اثرگذاری آن میباشد. نکته مهم در اینجا ارتباط مستقیم بین قیمت و هر یک از عوامل ذکر شده است و وقتی سفارش دهندگان محترم علاوه بر قیمت به عوامل گفته شده دقت کافی نداشته باشند سبب خواهد شد تا به همان میزان اثرگذاری چاپ تبلیغاتی در ذهن مخاطبان کم شده و به تبع ماندگاری آن نیز در ذهن آنها به حداقل کاهش خواهد یافت.

قیمت چاپ جلد مدارک بیمه ماشین
بطور مثال قیمت چاپ تبلیغاتی در اواخر سال 1397 به ترتیب زیر میباشد و هر یک از موارد ذکر شده کیفیت و اثرگذاری متفاوتی خواهند داشت:
چاپ طلاکوب (نیاز به کلیشه) برای هر ضرب 120 تومان
چاپ داغکوب (نیاز به کلیشه) برای هر ضرب 150 تومان
چاپ طلا تو گود (نیاز به کلیشه) برای هر ضرب 200 تومان (کیفیت معمولی)
چاپ طلا تو گود (نیاز به کلیشه) برای هر ضرب 300 تومان (کیفیت اعلاء)
استفاده از هدایای تبلیغاتی و خودکار کیان قرمز در ایام و مناسبتهای مختلف و نیز استفاده از انواع چاپ روی آنها یکی از رایج ترین روشهای تبلیغاتی در ایران محسوب می شود که بسیاری از صاحبان مشاغل و شرکتها از آن استفاده می نمایند. اما نکته بسیار مهم در این زمینه استفاده از مراکز معتبر جهت خرید محصولات و البته چاپ آن می باشد چراکه کل بار تبلیغاتی در این روش روی دوش چاپ و نوع آن و کیفیت و نحوه اجرای آن است. به همین جهت عدم دقت در زمینه کیفیت و نوع چاپ می تواند ضررهای جبران ناپذیری به همراه داشته باشد و موجب افزایش سنگین هزینه ها گردد.

قیمت چاپ جلد مدارک بیمه ماشین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید