انتخاب کیف پالتویی دوختی و هدیه تبلیغاتی شب یلدا

خرید آنلاین کارتریج توشیبا 2303a بصورت عمده، چقدر میتواند به صرفه و مفید باشد؟ انواع کیف پالتویی با چه قیمتهایی در نیمه دوم سال 1401 در بازار بزرگ تهران عرضه میشود؟

خرید انلاین کیف پالتویی دوختی بصورت عمده، علاوه بر صرفه جویی در وقت و سرعت خرید،میتواند قیمت تمام شده کمتری را به شما عزیزان ارمغان بیاورد؛ کیف پالتویی به عنوان برترین سطح از هدایای تبلیغاتی از این دست، با تیراژ بالای سفارش، در دو نوع دوختی و پرسی در بازار ارئه میشود. به عنوان یک کیف پول و مدارک همه کاره توانسته طرفداران بیشماری را برای خود ثابت نگه دارد و با توجه به کیفیت، قیمت مناسبی نسبت به کیف پولهای مطرح در بازار دارد.

خرید آنلاین کیف پالتویی دوختی عمده

ویژگی کیف پالتویی

انواع کارتریج چهار کاره سامسونگ با متریالهای مرغوب و متنوع تولید میشود؛ همه این موارد از چرم مصنوعی درجه یک استفاده میشود و تنوع رنگی بالایی دارد؛ اما طرح و مدلهای موجود در بازار همگی قابلیت چاپ را به خوبی دارند.

در طراحی کیف پالتویی چند نکته مهم مد نظر میباشد؛ تعداد برگ های وسط، و در واقع اصلا بودن یا نبودن برگهای وسط! این موضوع به طور مستقیم با نطر و سلیقه مخاطبان محترم انجام و تولید میشود.

خرید آنلاین کیف پالتویی دوختی عمده

 

تعداد جای کارت برگهای وسط کیف پالتویی

همانطور که اطلاع دارید؛ برگهای وسط که از جنس و متریال معروف به کامپیوتری استفاده میشود؛ لزوما برای کارت عابربانک و کارت ملی و گواهینامه رانندگی و سایر مدارک و کارتهای این سایز میباشد و به صورت پرس و جوش پلاستیک قوی به کیف پالتویی دوختی اضافه میشود.

خرید آنلاین کیف پالتویی دوختی عمده

دوخت ظریف سراجی

در انواع جلد مدارک بیمه نامه و جلد پاسپورت و کیفهای مدارک کوچک، که به عنوان هدیه تبلیغاتی تولید و عرضه میشوند، از دوخت درشتر و انسجام کمتر استفاده میشود؛ تیراژ بالای این نوع محصولات به عنوان هدیه تبلیغاتی، یکی از دلایل استفاده از این نوع سبک کار میباشد.

اما در مجموعه زینو متصدیان تولید و طراحان مجرب تمام کارهای دوختی مجموعه را با توجه به کیفیت بالا و نوع چرم با کیفیت تر، با دوخت ظریف و نخ سراجی تولید و ارئه میدهند.

در نتیجه محصول منحصربه فرد و خاص به دوستان عزیز عرضه میشود.

 

لیست قیمت کیف پالتویی اعلاء با برند زینو

پاییز سال 1401

قیمت بدون چاپ کیف پول و مدارک پالتویی دوختی بدون برگ برند زینو 13500 تومان

قیمت بدون چاپ کیف پول و مدارک پالتویی دوختی 4 برگی برند زینو 16500 تومان

قیمت بدون چاپ کیف پول و مدارک پالتویی پرسی 4 برگی برند زینو 13500 تومان میباشد.

خرید آنلاین کیف پالتویی دوختی عمده

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!