خرید جلد بیمه نامه دوختی کویری

خرید کارتریج میکروپیگمنتیشن، همچنان در صدر سفارشات عمده خرید جلد مدارک بیمه نامه دوختی میباشد. دلیل استقبال پر تیراژ انواع جلد کویری در سالهای گذشته چه بوده است؟

خرید جلد بیمه نامه دوختی کویری، در کنار نمونه پرسی جلد مدارک کویری از جمله محصولات تبلیغاتی میباشد که از قیمت مناسب و ارزان برخوردار بوده و همچنین از کیفیت و زیبایی بالایی نیز برخوردار است و استقبال خوبی از آن شده است.

خرید جلد بیمه نامه دوختی کویری

کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب!

خرید جلد مدارک دوختی علاوه بر اینکه از کیفیت و زیبایی بیشتری برخوردار هستند، تمایز های دیگری نیز نسبت به بعضی از مدلهای جلد مدارک دارد که سبب میشود خرید آن با وجود قیمت بالاتر مقرون به صرفه باشد.

کلاسیک بادوام!

جلد بیمه نامه کویری با دوام و کیفیت بالا در هر دو مدل تولیدی؛ دوختی و پرسی سفارشات خود را دارد، و هنوز اقبال خوبی برای تیراژ های بالا به خود اختصاص داده است.

مزیت های مدل دوختی نسبت به مدل پرسی!

برای مثال کارتریج های g&b صادر شده توسط بعضی از شرکت های بیمه ای از اندازه بزرگتری نسبت به بیمه نامه های دیگر برخوردار است که این امر موجب میشود تا نتوانند از سایز معمول جلد های بیمه استفاده نمایند. اما در طرح های دوختی با توجه به اندازه بزرگتر این امکان فراهم شده است. در واقع قالب کارهای دوختی تا حدی بزرگتر از نمونه های پرسی میباشد و همین امر سبب خواهد شد مشکل جایگذاری انواع مدارک و بیمه نامه های مختلف با سایز و ابعاد گوناگون در آن به راحتی قرار گرفته و در کنار طول عمر بالاتر محصولات دوختی، مزیت دیگری نیز برای این محصولات محسوب شود. همچنین از نکات مهم دیگر در تولید جلدهای مدارک دوختی وجود جیب بغل این محصولات از جنس چرم رویه کار میباشد که این امر به کیفیت و زیبایی و دوام آن خواهد افزود در واقع در نمونه های پرسی معمولا جیب بغل از جنس طلق و پلاستیک استفاده میشود.

 

خرید جلد بیمه نامه دوختی کویری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید