خرید عمده تقویم سررسید1401

خرید عمده کارتریج های hp، با طرح و رنگ جدید، توسط فروشندگان عمده بازار آغاز گردیده است. تولید کنندگان سررسید و انواع تقویم، پیشنهاد میکنند؛ سفارشات خود را به ماههای آخر و روزهای آخر سال موکول نفرمایید!

خرید عمده تقویم سررسید 1401، با طرح و رنگ جدید، در بسیاری از تولیدی های معتبر در حال ارسال میباشد. تولیدی های بسیار مطرح و بزرگ، با تجربه و امکانات به روز توانسته اند سری جدید و بسیار خلاق و نو را به بازار عرضه نمایند. با توجه به سفارشات تبلیغاتی انواع سررسید و تقویم دیواری و رومیزی، در پایان سال و ادغام با سایر محصولات تبلیغاتی نزدیک عید نوروز و عیدانه بسیاری از کمپانی ها و سازمانها، لزوم سفارشات مربوط به سررسید و تقویم به حداقل قبل از بهمن ماه ضروری میباشد.

خرید عمده تقویم سررسید1401

انواع چاپ تبلیغاتی سرسید و تقویم!

به طور رایج بسیاری از چاپ های تبلیغاتی انواع سررسید و تقویم طلاکوب انتخاب میشود. در سالهای اخیر سفارشات زیادی با نوع داغکوب این محصولات مواجه بودیم؛ که انصافا و به حق زیبایی و جذابیت بسیار بالایی را به سررسید و تقویم اضافه میکرد. در هر دو چاپ طلاکوب و داغکوب، سفارش ساخت کلیشه انجام میشود و بعد از ساخت کلیشه با کیفیت بالا، داغکوب و یا طلاکوب به سلیقه مخاطب عزیز انجام میگیرد. در طرح طلاکوب استفاده از نوع طلاکوب ساده و یا طلاتوگود به سفارش و سلیقه مخاطبان محترم بستگی دارد.

اما در این میان چاپ سیلک هم با کیفیت بسیار بالا توانسته وارد رقابت با طلاکوب و داغکوب شود. در چاپ سیلک به تهیه و ساخت کلیشه نیازی نیست؛ و در واقع اگر با کیفیت بالا انجام شود جذابیت یک طلاکوب را هم خواهد داشت. و ظاهر کار شبیه طلاکوب ساده داریم با رنگ نقره ای!

خرید عمده تقویمخرید عمده تقویم سررسید1401 سررسید1401

انتخاب طرح و ابعاد و رنگ سررسید تبلیغاتی!

انتخاب نوع کارتریج خطی برشی و نوع کاغذ آن تا طرح جلد و رنگبندی آن در میان شمار بسیار زیاد طرح و رنگ و کیفیت، کار بسیار سختی خواهد بود! در واقع پیشنهاد ما این است که قبل از سفارش قطعی زمانی را برای انتخاب سررسید و تقویم مورد نظر خود اختصاص دهید و با بررسی دقیق کیفیت و نوع چاپ و قیمت متعارف بازار، خریدی به صرفه و مطمئن را داشته باشید.

خرید عمده تقویم سررسید1401

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید